Hotel Brighton City Osaka Kitahama

Hotel Brighton City Osaka Kitahama
Brighton City Osaka Kitahama

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Brighton City Osaka Kitahama bij:

1 review over Hotel Brighton City Osaka Kitahama in het Nederlands

goed hotel

petra en erik, 29-1-2011

Prima hotel op een goede locatie. Metrostation op 500 meter, dus vanaf daar zit je zo overal in de stad. Goede kamer en echt een heerlijke badkamer!

Het enige minpuntje vonden wij het ontbijt. Het zat er bij ons niet bij, maar we hebben 1 keer in het hotel ontbeten. Voor de prijs een erg karig ontbijt. Het restaurant hoort trouwens ook niet bij het hotel, dus je kan de rekening ook niet op je kamer laten zetten. Je kan beter naar het supermarktje er tegenover.

Gereisd met partner in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brighton City Osaka Kitahama in Osaka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brighton City Osaka Kitahama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brighton City Osaka Kitahama scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.