Hotel Cuore Nagasaki Eki Mae

Hotel Cuore Nagasaki Eki Mae
Cuore Nagasaki Eki Mae

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cuore Nagasaki Eki Mae bij:

1 review over Hotel Cuore Nagasaki Eki Mae in het Nederlands

Hotel op goede lokatie met vriendelijk personeel.

anja_5, 4-8-2012

Zoals in alle Japanse hotels ook hier kleine kamers. Maar wel schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt: tv, airco, koelkast, föhn, pants press, faciliteit om thee te zetten en internetaansluiting via kabel of wifi. Toen mijn internetaansluiting in eerste instantie niet werkte, kwam er meteen een mannetje kijken en kreeg ik een laptop van het hotel aangebode. Gratis. Op de zesde verdieping kun je wassen voor 200yen en voor 100 yen drogen. Ik moet erbij zeggen dat mijn witte was er niet echt schoon uitkwam, maar het voelt wel weer even fris aan. Met dit warme weer raakt alles zo bezweet. Het ontbijtbuffet is uitgebreid, 90% Japans en 10% Westers. Wat op zich niet zo gek is. Ik heb hier maar heel weinig westerse gasten gezien. Het buffet is in het basement, niet heel gezellig. Het hotel ligt pal tegenover het station van Nagasaki, een uitstekende plek.
Gereisd alleenreizend in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cuore Nagasaki Eki Mae in Nagasaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cuore Nagasaki Eki Mae zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cuore Nagasaki Eki Mae scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.