Hotel ANA Kyoto

ANA Kyoto
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor ANA Kyoto bij:

3 reviews over Hotel ANA Kyoto in het Nederlands

Prachtig hotel Ana Crowne Plaza!

v_termoshuizen, 12-11-2013

Een shuttelbusje dat om het kwartier rijdt bracht ons, van het station, naar het hotel. Hier aangekomen waande we ons als miljonairs want zo wordt je ook ontvangen. Uiterst vriendelijk en alles wordt overgenomen. Zo luxe, zo mooi en zo prachtig dat de kamer wat afstak omdat deze vrij gedateerd is. De restaurants zijn echter vrij kostbaar en wat erg jammer is dat je voor het zwembad moet betalen. Dat schijnt normaal te zijn in Japan maar na het reizen wil je graag even een kwartiertje zwemmen en dat is zonde voor ongeveer 15 euro. Verder een echte aanrader!
Gereisd met partner in januari 2013

Duur maar prettig

elise.van.vliet, 10-7-2010

De gratis shuttlebus naar dit hotel vind je aan de westkant van Kyoto Station (waar ook o.a. MacDonalds zit). Ze rijden ieder half uur op en neer. Het hotel is aan de prijzige kant maar we vonden het een aangename plek om onze reis door Japan te beginnen. Kamers zijn ruim voor Japanse begrippen, het personeel is vriendelijk en verleent goede service, ontbijtbuffet redelijk. De ligging is niet heel slecht want om de hoek zit een metrostation en in de omgeving een kleine supermarkt en wat gelegenheden om iets te eten/ontbijten. Met de metro ben je zo bij allerlei bezienswaardigheden.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

Steven C, 13-6-2006

Groot en modern hotel pal tegenover het kasteel van Kyoto in een rustige buurt met ruime kamers. Toen wij daar waren, waren de klanten overwegend Japans.

De meeste bezoekers aan Kyoto maken vooral gebruik van het lokale bus netwerk en dit hotel ligt een beetje in de verkeerde hoek. Daarnaast heeft de directe omgeving niets te bieden wat betreft winkels en restaurants. Het is hierdoor niet het meest handige hotel. Ze hebben wel een gratis shuttle service naar Kyoto station.

Gereisd met partner in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor ANA Kyoto bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ANA Kyoto in Kyoto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ANA Kyoto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ANA Kyoto scoort een 8.2 uit 10 op basis van 3 reviews.