Hotel Sunroute Hiroshima

Hotel Sunroute Hiroshima
Sunroute Hiroshima

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sunroute Hiroshima bij:

1 review over Hotel Sunroute Hiroshima in het Nederlands

Verouderd hotel op een toplocatie

Jostravels, 23-10-2010

Dit hotel ligt op een van de beste locaties: meteen aan het Peace Park, op korte loopafstand afstand van de overdekte winkelstraten. Onze kamer was ruim, maar rook sterk naar rook terwijl we een niet-rokers kamer zouden krijgen. De receptioniste gaf aan geen andere kamers te hebben maar wel een luchtreiniger. Dit hielp wel iets maar gaf geen geweldig resultaat omdat de lucht overduidelijk in de gordijnen en behang hing. De kamers zien er vergeleken met andere hotels die wij in Japan bezochten nogal oubollig en gebruikt uit, veel vlekken in de vloerbedekking en verkleurde gordijnen. Het ontbijt kost 1300 yen als dit niet bij je kamer is inbegrepen en dat is het eigenlijk niet waard.

Voor de ligging zou ik dit hotel aanraden maar een volgende keer zou ik lievere een wat frisser, nieuwer hotel kiezen.

Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunroute Hiroshima in Hiroshima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunroute Hiroshima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunroute Hiroshima scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.