Hotel Palace Hakone

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Palace Hakone bij:

1 review over Hotel Palace Hakone in het Nederlands

Vreemde ligging

v_termoshuizen, 12-11-2013

En toen stopte onze bus en werden we midden in het landschap afgezet. We keken achter ons en daar stond het hotel op een heuvel. We sleepten onze koffers naar binnen en werden zeer vriendelijk ontvangen. Een kleine doch schone kamer en internet op de eerste etage. Ik bestelde beneden even wat te drinken en betaalde omgerekend 10 euro per flesje fris. Dat viel even tegen. De onsen waar we ons op verheugd hadden was niet groter dan twee badkuipen. Dus niet erg aantrekkelijk. Mount Fuji is aan een kant te zien maar dan moet je wel met je gezicht tegen het raam aan duwen. Kortom, geen topper maar de klantvriendelijkheid en het schone maken een hoop goed.
Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palace Hakone in Hakone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palace Hakone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palace Hakone scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.