Hotel Royal Decameron Club Caribbean ***

Hotel Royal Decameron Club Caribbean
Royal Decameron Club Caribbean
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal Decameron Club Caribbean bij:

20 tips over Royal Decameron Club Caribbean

Nicole, 11-5-2015
excursies zijn erg duur, ga naar de winkel van Pauline net buiten resort en vraag naar excursies. Dwayne haar broer heeft een taxibus en rijd overal heen voor een goede prijs.
Kimber, 6-5-2015

De trips zijn best duur bij Arke.

als je het hotel uitloopt zit daar een vrouw (pauline) en bij haar kan je ook trips regelen en zei regelt voor jou dan een taxi.

Linda, 13-4-2015
Luminus Lagoon vonden wij allemaal erg mooi.

Irma Schuren, 16-1-2015
Er staan bij Paulines nog 2 taxichauffeurs. Een oudere kleine man met bril en Mitchel. Juist hij brengt je naar de mooiste plekjes van het eiland. Hij heeft ons een middag meegenomen en we hebben het regenwoud gezien, bladeren geroken, vruchten gezien, natuurlijk bronwater gedronken.
RBusink, 29-8-2014
Excursie best of the east, waarbij nog meer tropische stranden worden aangedaan. De aanrader is zeker de zeezicht cottage. Baai bij MArina restaurant is duidelijk de minste, dus probeer ver daarvan terecht te komen.
Marlou, 7-5-2014
Ter aanvulling op mijn vorige bericht: Dowayne Allen heeft ons ook veel verteld over het land en de cultuur. En hij heeft goed op ons gepast, bijvoorbeeld toen een local teveel kosten in rekening wilden brengen voor ons eten. We hadden het zelf niet in de gaten maar Dowayne sprak de jongen hier al op aan, waarna we de gewoon de eerlijke prijs betaalden. Mocht je in contact willen komen met Dowayne Allen om eventuele excursies al te boeken: e: dowayneallen@yahoo.com t: 1876 874 1650

Marlou Leenders, 6-5-2014
Boek geen excursie bij de reisorganisatie zelf! Ze zullen zeggen dat het gevaarlijk is om bij locals te boeken, maar absoluut niet waar. Net buiten het hotel heb je een winkeltje genaamd 'Pauline'. Vraag naar haar broer Dowayne Allen. Hij is een ontzettend lieve man en brengt je overal naartoe voor een hele voordelige prijs! Wat is nou niet mooier dan met een echte Jamaicaan het prachtige Jamaica te zien. We hebben met hem de mooiste plekjes bezocht en het echte lokale eten geproefd.
Ellen, 3-1-2014
Watervallen in de buurt van hotel. Green Grotto in de buurt van hotel. Zwemmen in oplichtend water in de buurt van hotel. Alles goed te doen met de taxi.
Tamaar_123, 4-8-2013
Boek zeker excursies buiten Arke om. Is voordeliger en bovendien meer de moeite waard, doordat je zelf bepaalt waar je wel/niet naartoe wil en is bovendien kleinschaliger. Zelf een taxi boeken vanuit het hotel kan ook makkelijk. Ga dan zeker naar de Dunhill River Falls, op ca. 30 min. rijden. Wij hebben ook met dolfijnen gezwommen bij Dolphin Cove en dat was ook erg gaaf. Mocht je dit nog niet gedaan hebben; aanrader! Zeker omdat het park erg mooj gelegen is en meer is dan alleen dolfijnen.
Tom, 14-5-2013
De excursie naar Port antonia met Blue lagoon en French men cove is heel mooi. Mystic mouten is het geld niet waard.