Hotel Jewel Runaway Bay Beach & Golf Resort *****

Hotel Jewel Runaway Bay Beach & Golf Resort
Jewel Runaway Bay Beach & Golf Resort
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Jewel Runaway Bay Beach & Golf Resort bij:

8 reviews over Hotel Jewel Runaway Bay Beach & Golf Resort in het Nederlands

Nooit meer naar dit resort.

John E., 17-7-2009

Het hotel is zeker geen vijf sterren maar hooguit drie sterren. Ik had wat medische problemen in mijn vakantie en het hotel is absoluut niet voorbereid in geval van nood. Ik heb de ervaring gehad dat ik naar het ziekenhuis moest in St. Ann's Bay en hoop dit nooit meer mee te maken. Het Breezes resort heeft geen eigen vervoer dus ik werd een taxi ingegooid die ik ook nog mocht afrekenen (80 Dollar). In het ziekenhuis (vergelijkbaar met die in Afrika) moesten we eerst ook van alles afrekenen voordat je geholpen werd. Geen geld geen hulp. Terug in het resort geen nazorg dus je moest het maar uitzoeken. Geen aanrader voor mensen met een zwakke gezondheid dus. Ik was hier voor een bruiloft en dat was wel aardig in deze wedding factory. De zee is prachtig, de natuur ook en het weer ook. De bevolking is arm. Laat je glimmers in de kluis als je het resort uitgaat. Dunn's river is de moeite waard en Ocho Rios is alleen maar winkels voor toeristen. Kingston moet je onder begeleiding doen.
Gereisd met partner in juni 2009

Prima resort, volwaardige golfbaan.

Joop, 2-8-2008

Het resort ziet er uitstekend uit, ruim opgezet en niet te massaal. Daardoor geen lange rijen voor de geweldige buffetten. Direct aan mooi strand gelegen en 3 zwembaden. Veel personeel zorgt voor prima service en goed dagelijks onderhoud en een ontzettend schoon resort.

Alle bekende internationale alcoholische dranken zijn "all inclusive" (Whisky, Cognac, Cointreau etc) Door de 4 restaurants + snackbar iedere dag afwisselend en uitstekend eten.

Dagelijkse greenfees voor de rustige, maar volwaardige 18 holes golfbaan zijn ingegrepen.

Een caddy is wel verplicht à us$ 16,- (us$20,- voor twee spelers) en een fooi wordt als normaal beschouwd. Een golfcar kos us$35,- (niet verplicht). De golfbaan is direct naast het resort gelegen. Kies je voor een ander hotel in de buurt dan betaal je us$80,- greenfee.

Taxibusjes staan voor de deur. We hebben een dag een auto gehuurd, maar dat is geen aanrader vanwege de slechte wegen en de jamaicaanse rijstijl. ( en links rijden)

Gereisd familie in juli 2008

Jolanda Poth, 30-1-2008

Zeer luxe en mooi hotel. We zijn hier 3 dagen geweest en hebben een kamer gehad die erg groot was met uitzicht op zee. Goed eten en zeer vriendelijk personeel. Lekker om ee paar dagen bij te komen
Gereisd met partner in januari 2008

kees zeuner, 14-11-2007

Geweldig in 2007 gerenoveerd resort. Alle faciliteiten waren aanwezig. Geen naturel strand meer zoals in de meeste reisggidsen nog wordt aangegeven. Hiervoor moet men naar het iets verder op gelegen Hindonism III, ook van Superclubs. (taxi 6 Am.Dollars). Shows en muziek van hoge kwaliteit. Wel erg veel luidruchtige Amerikanen maar vriendelijk. Geweldige bediening en vriendelijke personeel. Wisselen van euro's in het hotel was een onoverkomenlijk probleem. Eten niet intercontinentaal maar Amerikaans ingesteld. Wel gevarieerd en veel keuzes. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in oktober 2007

Dirk Luimstra, 27-7-2007

Breezes is een heel goed all inclusive resort waarbij de service er echt uitspringt. De medewerkers zijn supervriendelijk. Het hotel is niet te groot om een persoonlijke sfeer te hebben. Enige minpuntje is dat de entertainment op amerikanen gericht is dus nogal luidruchtig (Amerikanen zijn overigens hele aardige mensen om op vakantie in Jamaica tegen te komen). De vele faciliteiten inclusief duiken en een golfbaan en het goede eten maken dit nadeel ruimschoots goed. Echt een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2007

frieda en nicolien, 23-7-2006

tegek resort, we zijn nu twee keer geweest in januari en februari. Absoluut tegek personeel. N iets is hun teveel. Alles met een lach en no problem jaman.

Altijd live music, ook tussen de middag, jerkchicken on the beach niet te versmaden, vanaf 11.00 uur.

Gereisd anders in juli 2006

Daantje, 18-1-2006

het hotel is aardig, maar de mensen maken het meer dan super! we zijn er nu 3 keer geweest en gaan in juni weer. Echt een aanrader!
Gereisd anders in januari 2006

Henk Schrama, 29-1-2004

Werkelijk een tegek Resort. Alles All in, geen beperkingen en een prima sfeer. Ruim opgezet met prima restaurants en bediening
Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jewel Runaway Bay Beach & Golf Resort in Runaway Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jewel Runaway Bay Beach & Golf Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jewel Runaway Bay Beach & Golf Resort scoort een 8.75 uit 10 op basis van 8 reviews.