9,3

Uitstekend

4 reviews over Hotel Sans Souci & Spa Resort in het Nederlands

dora vandesteene, 4-1-2008

Wij zijn voor de tweede keer in dit hotel op vakantie geweest. Onze indruk is dat de kwaliteit er niet op vooruit is gegaan. De kamers waren niet zo netjes als vorige keer, de chef-kok is vervangen waardoor de keuken ook van mindere kwaliteit was, de menukaart van het Franse restaurant was zelfs nog niets veranderd bij vorig jaar. Soms komen er extra-gasten van een ander Couples hotel en zij overrompelen het zwembad en de bars!!!! Binnenkort wordt er veel verbouwd in dit hotel waardoor het voor ons zeker niet meer als vakantiebestemming in aanmerking komt.
Gereisd met partner in december 2007

Richard, 8-5-2007

Wij zijn juist terug (25/04/2007 - 07/05/2007) en dit is het beste hotel waar we ooit in verbleven. Erg vriendelijke personeelsleden (al doen er enkele alleen maar vriendelijk als je ze een tip geeft) Wij zaten in D blok en deze is aan vernieuwing toe (wat ook gaat gebeuren, nu zijn ze E blok aan het renoveren) Het eten was fantastisch en veel variatie, het beste restaurant vonden wij het Franse. Het hele complex is heel mooi en kan er mooie wandelingen in maken. Het is echt all inclusive met roomservice en onbijt op bed inbegrepen, ook de watersporten zoals waterski waren inbegrepen. Heel rustig hotel trouwens en het zijn allemaal Amerikanen die er verblijven, wij waren de enige Europeanen. Een echte aanrader !!!
Gereisd anders in mei 2007

Dora vandesteene, 17-12-2006

uitstekend hotel met perfekte service, zelfs voor een langere periode verveelt het niet. Het personeel is enorm attent en vriendelijk. aangename sfeer.
Gereisd met partner in november 2006

Dennis Stevense, 25-1-2005

Dit 5 sterren all inclusive hotel was uitmuntend. Ligging direct aan de kust met 2 privestranden en ongeveer 7 complexen gebouwd op de rotsen. Je wordt behandeld als een koning, iedereen spreekt je aan van tuinman tot directeur. Grote kamers met balkon en jacuzzi, 2x per dag nieuwe handdoeken. Mineraalbad en bron en gratis massages en manicure/pedicure. Italiaans, Frans en buffet, alle 3 de restaurants waren zeer goed verzorgd. Binnen paar minuten na bestelling werd het eten geserveerd, soms wel iets te snel allemaal. Animatie ´s avonds vooral muziek, veel sfeer dus. De ligging voor tripjes te maken naar de beroemde watervallen etc is uitstekend, naar vliegveld is busreis van 2 uur. We hebben in veel 5 sterren hotels verbleven in Caraibisch gebied maar deze steekt er hoog bovenuit. Vooral voor huwelijksreis een aanrader!
Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sans Souci & Spa Resort in Ocho Rios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sans Souci & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sans Souci & Spa Resort scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.