Hotel Sandals Grande Ocho Rios ****

9,5

2 reviews over Hotel Sandals Grande Ocho Rios in het Nederlands

Waanzinnig exclusieve ervaring!

Jacqueline, 10-3-2014

De laatste week van onze huwelijksreis hebben wij doorgebracht in een honeymoonsuite van "Ciboney", zoals het hotel destijds nog heette.

We werden met een privétransfer naar het hotel gebracht, waar ons een hele intieme check-in wachtte. Daarna was het een en al romantiek en luxe wat er volgde: een fles Tia Maria op de kamer naar aanleiding van een Caribisch themafeest, dagelijks nieuwe champagne en verse koekjes in onze koelkast, een regenjas die werd bezorgd tijdens een tropische regenbui; gewoon te veel om op te noemen!

Wat ons het meest is bijgebleven is de kok die in onze suite kwam koken en dit op onze patio aan onze private-pool kwam serveren terwijl een zanger/gitarist dit opluisterde met een privé concert!

Verder hebben we ook enorm genoten van de vijf verschillende restaurants, her heerlijke zwembad, het prachtige strand en de relaxte spa en schoonheidssalon.

Het is echt een 'once in a life time' ervaring geweest, al gaan we in 2020 graag nog eens met onze kinderen...

Gereisd met partner in augustus 1995

Dit is een supertopper!!!!

T. Olaerts, 1-2-2009

wij zijn er op huwelijksreis geweest!

dit is een tophotel, het eten en de service is geweldig!!

Gereisd met partner in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandals Grande Ocho Rios in Ocho Rios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandals Grande Ocho Rios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandals Grande Ocho Rios scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.