Hotel Hibiscus Lodge ***

Hotel Hibiscus Lodge
Hibiscus Lodge
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hibiscus Lodge bij:

2 reviews over Hotel Hibiscus Lodge in het Nederlands

Pascal Grootveld, 8-9-2005

wij hebben hier 2 nachten doorgebracht met onze rondreis. je kunt het hotel niet vergelijken met een resort, maar biedt veel rust en is leuk. goede kamers en een mooi zwembad. het strandje is wat klein, maar het uitzicht is super. het eten is goed, maar wij konden niet uit veel kiezen, omdat wij vast zaten aan een speciale rondreiskaart.
Gereisd anders in september 2005

Sander, 11-9-2003

Prachtig gelegen op een rots, kijk je uit over de Caribische zee. Als je geluk hebt ontdek je hierin een manta. Koloniale stijl, dus een kar met taartjes bij de thee. Het is een gezellig hotel, centraal gelegen met een Engels accent en vriendelijk personeel. Yah man!
Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hibiscus Lodge in Ocho Rios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hibiscus Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hibiscus Lodge scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.