7,4

5 reviews over Aparthotel Golden Seas Beach Resort in het Nederlands

voor als je geen duk complex wil

Ben, 8-12-2009

we waren helemaal met nog 5 partijen. Heerlijk rustig maar 's avonds wel een tegenvaller in de buurt niets te doen. Ocho Rios ligt op een kwartiertje maar erg duur met de taxi. Complex dik ik orde, je slaapt haast op het strand
Gereisd met partner in februari 2003

dion, 24-10-2006

het personeel is erg vriendelijk en het strand is mooi er is veel natuur. Het eten is minder je kunt beter buiten het resort eten. De kamers zijn netjes en schoon. het was wel rustig op het resort maar dan heb je ook een strand voor je alleen. we hebben er een mooie vakantie gehad en zoude zo terug willen
Gereisd anders in augustus 2006

De Deken -Wijns, 26-9-2006

Wij zijn drie jaar geleden naar dit hotel geweest. Dit hotel heeft alles met zich mee. We waren toen amper met vier gasten. Het personeel hebben we op een zeer leuke manier leren kennen. Met tuinmannen dagelijkse afspraak aan de pooltafel, Garrick de barman maakte ons de lekkerste cocktails klaar en maakte veel praatjes met ons, ... Zalige excursies, zeer mooi land, in januari 2007 gaan we terug. Helaas niet in dit hotel daar dit hotel volgens de touroperator te koop staat. Jamaica, een echte aanrader!
Gereisd anders in september 2006

Martijn en Corine, 10-1-2006

We hadden all-inclusive. Dat was goed ook, want in de directe omgeving is geen restaurantte bekennen. Met de taxi ben je in een half uur in Ocho Rios (40 dollar voor een retour).Het eten in het hotel is niet afwisselend,maar wel goed. De ligging van het hotel is schitterend. Aan een mooi privestrandje en in een mooie tropische tuin aan een rivier.

Kamers zijn heel eenvoudig, maar wel schoon.

De service was helemaal top. Het personeel (en er liep nogal wat personeel) deed er alles aan om er een prettig verblijf van te maken. Erg vriendelijk.

Er zijn voornamelijk rijke Jamaicanen en Amerikanen te vinden in dit hotel. Weinig europeanen. In de tijd dat wij er zaten was het erg rustig en daarom was er geen entertainment.

Verder is dit hotel een typisch geval van "you get what you've paid for". Het is een eenvoudige middenklasse hotel in een geweldig mooi land.

Gereisd anders in januari 2006

Sandra, 22-11-2004

Mooi hotel aan het strand gelegen. Nette kamers met geweldig zeezicht. Aan de bar worden helaas niet alleen drankjes aangeboden, maar kunnen via via alle soorten drugs voor je geregeld worden, dit kom je echter overal op het eiland tegen. Nee is gelukkig "no problem" en wordt je verder niet lastig gevallen. Zeer slecht eten in dit hotel, boek vooral geen halfpension, maar ga buiten de deur eten. Personeel zeer vriendelijk.
Gereisd anders in november 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Golden Seas Beach Resort in Ocho Rios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Golden Seas Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Golden Seas Beach Resort scoort een 7.4 uit 10 op basis van 5 reviews.