Hotel Samsara **

7,9

126 reviews over Hotel Samsara in het Nederlands

prima!

EttyH, 23-4-2017

Wij kregen een huisje aan de andere kant van de weg in de tuin.

Prachtig huisje met airco en veel ruimte. Heerlijk eigen terras met stoelen en hangmat. 'smorgens wakker worden van het zingen van de vogels en het kraken van de bamboescheuten, geweldig. Drukke weg oversteken naar hotel maar er staat dag en nacht een personeelslid om je te helpen bij het oversteken. Alleen met logies en ontbijt geboekt ( ontbijt perfect) elke avond ander restaurant geprobeerd. Murphies ( kreeft) topper. Cosmos ( vis) topper. Ivans (Jamaicaans) topper. Pablo ( aan de overkant van het hotel) vis heerlijk, vlees matig. Een must is restaurant Zimbali. De eigenaar komt je zelf ophalen, het eten geweldig en de ambiance prachtig. Samsara vriendelijk personeel, elke dag bedden en lakens verschoond. Heerlijk luieren bij de klif en snorkelen met de barracuda vissers. Zin in strand? Dan met de gratis shuttle naar het andere hotel van dezelfde eigenaar. Wij waren hier maar 1 week. Excursies zelf regelen met chauffeur aan de overkant naast supermarkt. (David of Congo) Aanrader. Black River, (krokodillen) Pelican Bar,( Bar op palen midden in zee) Boottocht met Captain Clark. ( snorkelen en versgevangen kreeft eten). Afspraak maken met restaurant Zimbali. (je word opgehaald en gebracht naar een prachtige locatie in de jungle) heerlijke muziek en fantastisch 5 gangen diner). Bijzonder was ook de kerkdienst met veel zang en dans. Kortom Samsara wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in april 2017

Prima

Theo, 7-4-2017

Zijn net terug van 2 weken Samsara.

Leuk,eenvoudig hotel met 2 gedeelten.Zee(klif)zijde en tuinzijde met weg ertussen.

Wij zaten in de tuinkant.Eerste dagen in app 1A met een bed van 1,25.Dus echt lepeltje,lepeltje,Zodra het mogelijk was naar app 6b,Grote veranda met bed van 2.50 mtr:)

Dagelijks shuttle naar zusterhotel Legends.

Snorkelen bij de kliffen stelt m.i niets voor.Wel leuk om de barracudavissers bezig te zien sochtends.

Eten (wij hadden all in) is qua drankjes top,maar eten is heel kleinschalig.

Soep voor,dan kip of vis met een schepje bonen en cakeje toe.Naar ons idee niet de meerprijs waard.

Zijn wel weg geweest met een vriendelijke taxichauffeur met als standplaats naast het kleine supermarktje links tegenover het hotel.

Hier kan je gerust mee weg voor een redelijke prijs.

Toffe vent die je alles kan vragen.

Gereisd met partner in maart 2017

mooie plek

Ton, 19-9-2015

Samsara.om stil van te worden. Een basic top hotel. Elke dag wordt de kamer gedaan, leuk personeel van tuinman tot bartender. simpel eten, echt hollands ontbijt kan....snee bruinbrood, kaas er op (naar kaasplakjes kun je vragen mischien kaasschaaf meenenem.) elke dag gratis shuttel naar zusterhotel leggends. mooi strand maar veel verkopes. Met een paar andere nederlanders een boattrip met captain clarke gean, mooi gesnorkeld.

Meer over. owaiwen is een van de beste bartenders.

trips deden we met een plaatselijk buro. voordeleig en soms in het nederlands.

er wordt je wel wiet aangeboden.

aanrader om eens kreeft buiten de deur te eten is Murphies. in de ochtend bellen, dan haalt hij de kreeft vers uit de zee. wij betaalden ongeveer 20 euro voor een hoofdgerecht, lagen ruim 2 kreeften op bord.

bier 2 euro en col 0,80 eurocent. betaal in jamaicaanse dollars . zorg dat je die op hebt als je gaat, niet uit voeren.

Gereisd met partner in september 2015

Zeer teleurstellend

J.F., 9-9-2015

oud, vervallen, sfeerloos, vies, echt vergane glorie.

Zaten net de recensies te lezen die positief waren, wij zien het niet iig.

Gereisd met partner in september 2015

Relaxed

Annelies, 4-9-2015

Een ietwat verouderd hotel,maar wel heel gezellig en het personeel gewoon toppie.

Het eten typisch jamaicaanse en wat we kregen was lekker , wat te vet maar is normaal hier, doir t kleinschalige ook niet heel veel keus maar voldoende.

Geen strand maar een rotsplatform waar je heerlijk kunt vertoeven, jammer van de vergammelde bedden, verder heerlijk de zee ook geweldig

Gereisd met partner in mei 2015

Lekker plekje!

Makarel, 20-7-2015

Wij hebben voor Samsara gekozen, omdat dit een wat goedkopere accommodatie was. Maar prijs/kwaliteit is Samsara echt een super hotel.

Wij zaten in een huisje in de tuin - wakker worden met het gekwetter van vogels en af en toe luieren in een hangmat met een boek. Heel prettig.

Doordat er geen strand is is het overdag ook lekker rustig rond het hotel, maar wil je naar een zandstrand dan kan je gewoon een busje pakken naar het zusterhotel Legends.

Wij zaten All Inclusive. Dit was prima, maar we zijn ook geregeld buiten de deur gaan eten. Er zijn een paar erg leuke en lekkere restaurants direct in de buurt. 'Ciao' was onze favoriet en ook bij 'Rockhouse' hebben we heerlijk gegeten en gezeten. Het centrum is 30min lopen.

De weg die tussen het hotel en de tuin ligt is een beetje druk, maar er staat een super lieve man om te helpen met oversteken. En zo is ook de rest van het personeel - erg aardig en behulpzaam!

Gereisd met partner in juni 2015

Uitstekend basic hotel

Erwin en Asnath, 26-4-2015

Goed basic hotel met vriendelijk personeel.

In heel Jamaica is het bijna regel om bij (elke) activiteit een fooi te geven.

Hotel ligt aan een zeer drukke weg, dus je moet behoorlijk goed opletten als je een wandeling wilt maken naar andere dorpen.

Gereisd met partner in april 2015

Prima basishotel voor snorkelaar

Bastiaan, 13-4-2015

Prima basishotel, vooral geschikt voor mensen die een snorkelbasis leuker vinden dan een zandstrand.

Wij hadden een Garden cottage; leuk klein huisje in een (ietwat slordige, maar leuke) tuin met een veranda en hangmat. Ook de strandhuisjes zagen er erg leuk uit (maar duurder).

Het restaurant was prima voor ontbijt, wij hebben er niet gedineerd. Aan de overkant wel een prima italiaans/jamaicaans restaurant. Verder zit je wel vrij ver buiten het echte dorp (en ATM), aan een drukke straat waar je je ogen goed open moet houden. Het personeel was behulpzaam maar kwam niet altijd even vriendelijk over, wat op de meer toeristische locaties vaak het geval was.

Zwembad niks bijzonders. Wel een leuk 'strand' (zonder zand) maar vooral voor redelijke zwemmers/snorkelaars. Rotswanden en vrijwel overal diep (3meter+) water. Koraal niet hoogwaardig maar er is genoeg te zien (koraalduivels, schildpadden, roggen, dolfijnen gezien vanaf de kant). Er is dagelijks een gratis shuttlebus naar zandstrand.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Goddelijke plek onder de zon

hpetit, 16-4-2014

In dit hotel doet men ontzettend zijn best je het naar de zin te maken. Verwacht geen grote buffetten maar dat is juist de kracht die schuilt in de eenvoud van dit hotel. Het eten is van goede kwaliteit en de plek bijna idyllisch gelegen op een klif. Op het terrein van het hotel is een duikschool gevestigd. De kamers zijn goed met prima bedden. De bar is beroemd om zijn uitstekende cocktails. We hebben hier werkelijk een fantastische vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in maart 2014

rustig gelege hotel

hermancremers, 30-1-2014

hotel met een rustige liging buiten het centrum van negril wat ongeveer een half uurtje loopen is
Gereisd alleenreizend in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Samsara bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samsara in Negril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samsara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Samsara scoort een 7.87 uit 10 op basis van 126 reviews.