Beoordelingen Hotel Samsara**

Samsara**
118 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Samsara**
PO Box 3023, 73120, Negril

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samsara** in Negril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samsara** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Samsara scoort een 8,0 uit 10, op basis van 118 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samsara** in Negril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samsara**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Samsara** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 140 vakantiefoto's van Hotel Samsara** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Samsara** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Jamaica. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Jamaica. Vergelijk Hotel Samsara** met andere accommodaties in Negril.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,5
5,7
8,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Mrt. 2014
"Goddelijke plek onder de zon"vertalen
hpetit
8,0

16-04-2014 In dit hotel doet men ontzettend zijn best je het naar de zin te maken. Verwacht geen grote buffetten maar dat is juist de kracht die schuilt in de eenvoud van dit hotel. Het eten is van goede kwaliteit en de plek bijna idyllisch gelegen op een klif. Op het terrein van het hotel is een duikschool gevestigd. De kamers zijn goed met prima bedden. De bar is beroemd om zijn uitstekende cocktails. We hebben hier werkelijk een fantastische vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug.

Alleenreizend, Jan. 2014
"Rustig gelege hotel"vertalen
hermancremers
5,0
8,0

30-01-2014 hotel met een rustige liging buiten het centrum van negril wat ongeveer een half uurtje loopen is

Met partner, Juni 2013
"Leuk resort aan de rand van downtown Negril"vertalen
Sandor
7,0

04-07-2013 Samsara wordt gerund door een Marokkaanse eigenaar die twee resorts tot z'n beschikking heeft: Samsara & Legends. Samsara is veel relaxter omdat hier geen lokale verkopers mogen komen. Tenzij je van zandstrand houdt... Wij vonden Samsara beter omdat je niet zozeer op je spullen hoeft te letten wanneer we allebei van de cliff wilden duiken en snorkelen.
Personeel is geweldig! Ook het eten is bijzonder goed. Boek all-inclusief; dan kun je ook 'onbeperkt' van de talloze cocktails genieten.

Met partner, Feb. 2013
"Ya man!"vertalen
arre
8,0

16-02-2013 Samsara in Negril is een heerlijke plek! Sfeervol, relaxed en authentiek. Geen overbodige opsmuk, maar sober doch smaakvol opgezet.
Ruimte genoeg om jouw plekje te vinden in zon, schaduw, bij de zee, het heerlijke relax bad of in de hot tub! Alles in een zeer relaxte sfeer........
Geen jengelende kinderen of harde muziek alleen wat Bob Marley vanaf de bar. Heerlijke cocktails, elke dag verse bloempjes op je kamer en vriendelijk personeel.

Met vrienden, Nov. 2012
"Geweldig!"vertalen
M. de Jong
8,0

08-12-2012 Hotel Samsara wordt gerund door een geweldige ploeg enthousiaste mensen waarbij service hoog in het vaandel staat en voor wie niets te veel gevraagd is. De plek is erg mooi maar de omgeving van het zwembad heeft wel wat renovatie en beplanting nodig om de uitstraling te verfraaien.

Met partner, Sept. 2011
"Heerlijk hotel op een indrukwekkend eiland"vertalen
Miriam
9,0

27-09-2011 Een prima hotel met schone kamers, beperkte keuze aan eten, maar wel altijd net iets anders én echt Jamaicaans. Zeer vriendelijk persooneel.
De (bijna) dagelijkse "blessing" (regebui) is echt niet storend.
Wij hebben erg genoten van deze vakantie en het leren kennen van Jamaica met zijn prachtige natuur, vriendelijke mensen en optimistische cultuur.

Met partner, Sept. 2011
"Typisch Jamaicaans hotel"vertalen
Marielle
6,0
7,0

22-09-2011 Wij vonden de kwaliteit die samsara biedt prima in verhouding staan tot de (lage) prijs. Verwacht dus geen luxe resort. Bij het aanschouwen van de sterk verouderde strandstoelen, parasols, etc moesten wij echt wel even slikken. Tegelijkertijd zijn de kamers (hoewel eenvoudig) wel ruim en schoon en heeft het personeel ons hart gestolen. Bovendien hebben we enorm genoten van het snorkelen (prachtige gekleurde visjes), de dolfijnen die zomaar voorbij zwommen en niet te vergeten de prachtige zonsondergang.
Tip:
- boek all inclusive, hebben wij na 3 dagen tegen ons principe toch gedaan;
- ga naar Bentley (boek dit niet via touroperator, maar gewoon bij Bentley zelf);
- boek sowieso niets bij touroperator, onvriendelijk en gemiddeld 30 tot 50% duurder! Erg commercieel; Er zijn voldoende betrouwbare gidsen of regel zelf vervoer naar attractie;
- boek met airco;
- op legends (zusterhotel, uurtje lopen) wordt veel meer geblowd dan op samsara

Met partner, Juli 2011
"Simpel, maar goed hotel"vertalen
Betty
8,0

07-08-2011 Zijn net terug van Negril en hebben een zeer fijne vakantie gehad.
Samsara is een goed hotel gezien de prijsklasse. Simpel maar schoon. Het eten is goed, maar ook simpel. Een beperkte keuze voor 2 weken prima te doen. Personeel is heel vriendelijk. Kamers worden goed schoon gehouden, dit geldt voor het hele complex. We hebben zelfs een blik in de keuken mogen werpen en ook die viel niet tegen.
Kortom wij zijn tevreden over de vakantie die we bij hun hehad hebben

Met jonge kinderen, Juni 2011
"Geweldige plek!"vertalen
Marco de Jeu
8,0

16-08-2011 Hotel Samsara is gelegen op top locatie.
Elke dag dolfijnen gezien!
Snorkelen voor het hotel ideaal, heel veel te zien.
Een keer eten bij Benleys crab house zeker een aanrader. zit in de straat bij Samsara. als je naar de supermarkt loopt zie je het bord.
Ook een aanrader om een excursie te doen met een local David genaamd.
Zit altijd aan de straat rijdt een toyota corolla.
Een excursie met hem, dan zie je pas het echte Jamaica.
Een echte aanrader! zeer betrouwbare jongen.
Overal met hem geweest, echt unieke dingen meegemaakt!

Met vrienden, Mei 2011
"Heerlijke vakantie gehad"vertalen
Wilma
8,0

27-09-2011 Prima hotel voor weinig!
Heerlijk op de rotsen, we hadden all in, de keus was niet groot maar wel lekker.
Zeer vriendelijk personeel, goeie duikschool bij het hotel.
Je kon ook naar het zandstrand van het "zuster" hotel, elke dag shutlebusje.
Verwacht geen luxe van een 2* resort.
Buiten het resort is er niks te beleven....dat is een klein min puntje voor ons geweest.
2 heerlijke weken hier gehad!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?