Hotel Point Village Resort ***

Point Village Resort
7,6

5 reviews over Hotel Point Village Resort in het Nederlands

T. van der Kolk, 29-7-2007

Uitgebreid resort, mooi gelegen op de punt tussen twee baaien. Uitgebreid entertainmentprogramma en watersport. Ruim voeldoende keuze qua eten en het voedsel is van prima kwaliteit. Personeel is vriendelijk en zeer sociaal.
Gereisd met vrienden in juli 2007

Henry en Annet OOijen, 4-6-2006

Wij zijn 2 juni 2006 terug gekomen van onze vakantie in Jamaica, in deze periode is het niet druk in het resort

wij hebben genoten van de rust, we lagen vaak met 4 personen op het volwassenenstrand, dat is genieten!!

De kamers zijn schoon,het eten goed.

Je kan op dit resort kiezen tussen drie restaurants om te eten, allen goed.

Dit hotel is 3 sterren zeker waard.

Het personeel zou iets vriendelijker mogen zijn.

Als je rust zoekt en van natuur houdt is

dit resort zeker een aanrader!

Jamaica is prachtig, de vele soorten vogels en het prachtige groene landschap waar vele fruitbomen,suikerriet, koffieplanten en bloemen weelderig groeien is imponerend.

Kortom wij hebben genoten!

Henry en Annet

Gereisd anders in juni 2006

Joke Wolters, 15-1-2005

Wij ( Vutters) waren hier begin januari en troffen er rustige gasten ( nauwelijks Nederlanders, geen Duitsers, veel Italianen, Amerikanen en Engelsen. Het personeel vonden wij heel attent, de kamer, met airco, was eenvoudig maar heel schoon. We hebben geen last gehad van muggen e.d., ook niet op het strand.Voor ons was het heel fijn dat er een naturistenstrand was ; dit ligt wel naast dat van het luidruchtige nudistenhotel Hedonism maar was op zich heel rustig.Er was verder een zwembad (dat schoon was!) en een "textielstrand". Bij de buffetten was er een ruime keus aan gerechten.Bij het hoofdrestaurant was entertainment, dat ons gestolen kon worden.Je kon uitwijken naar 2 kleinere restaurantjes aan het water die heel rustig waren.

Al met al willen we volgend jaar terug naar dit hotel want we hebben nog niet genoeg van het eiland gezien in die ene week.

Gerrit en Joke

Gereisd anders in januari 2005

Anne-lise, 29-9-2003

alles was prachtig.Brandschoon zwembad en appartementen.Eten hygienisch en smakelijk.Mooi strand,vriendelijke mensen,park mooi opgezet.EEN AANRADER.Wij hebben het nog nooit ergens zo mooi gehad!!!!
Gereisd anders in september 2003

Melissa, 15-9-2003

Ik vond dit complex heel erg tegen vallen. Bijna geen strand, het zwembad zag er vies uit en de kamers zijn erg eenvoudig. De maaltijden zijn in buffetvorm. Op zich wel te eten, maar erg veel afwisseling is er niet. De mensen zijn wel heel aardig en proberen je echt op alle manieren goed van dienst te zijn.

Toch denk ik dat als mensen naar Jamaica gaan beter een andere accomodatie kunnen kiezen. Deze accomodatie geeft je zeker niet het idee dat je op een caribisch eiland zit. Een hele grote tegenvaller!

Even nog iets extra's: het ligt naast Hedonism II.

Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Point Village Resort in Negril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Point Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Point Village Resort scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.