Hotel Negril Gardens Beach Resort

Hotel Negril Gardens Beach Resort
Negril Gardens Beach Resort

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Negril Gardens Beach Resort bij:

2 reviews over Hotel Negril Gardens Beach Resort in het Nederlands

Silke, 13-1-2008

Van 20-12 t/m 3-01 2008 zijn wij hier geweest. Het hotel is ons prima bevallen. Wij verbleven aan de "garden-side" dat betekent dat er een drukke weg moest worden overgestoken ,dat gaf geen problemen.

Er stond personeel met stopbordjes om je veilig naar de overkant te helpen.

Het zwembad(zoetwater) ligt aan deze kant is niet groot. Strand was netjes elke morgen aangeharkt badhanddoekenservice aanwezig.

Eten was prima maar na 14 dagen heb je het wel gehad.

Gereisd familie in januari 2008

Renate, 2-1-2008

Het hotel was prettig normaal, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor de kinderen waren er geen speciale faciliteiten. Maar dat vonden we niet erg, op het strand hebben ze zich prima vermaakt. Met kinderen is het wel handig om de beachside te boeken, anders moet je telkens een drukke straat oversteken om bij het restaurant en het strand te komen.
Gereisd familie in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Negril Gardens Beach Resort in Negril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Negril Gardens Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Negril Gardens Beach Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.