Hotel Negril Cabins Resort

Hotel Negril Cabins Resort
Negril Cabins Resort

7 reviews over Hotel Negril Cabins Resort in het Nederlands

Mark, 10-3-2007

Heerlijk rustig resort. Een verademing vergeleken bij de rest in negril. Kleinschalig, schitterende tuin, mooie houten huisjes, heerlijke terrasje met loungebank. Superrelaxed dus. Toen wij er zaten (apr 2005) was er een deel dat verbouwd werd, maar als dat betekent dat alle huisjes zijn zoals de nieuwe dan zal niemand te klagen hebben. Het enige waar we niet zo heel enthousiast over zijn is het eten (maar kenmerkend denk ik voor resorts) en de afstand tot negril zelf. Verder was het de eerste dag even wennen dat je de weg moest oversteken om op het strand te komen. Anyway, prima verblijf om een weekje uit te rusten. Niet voor mensen met kinderen.
Gereisd met partner in april 2005

Ricardo en Angelique, 10-9-2005

ik heb hier in 2002 de beste vakantie ooit gehad ,heerlijk je waant je in de rimboe in huisjes op palen. Bediening en service zijn top net als het eten.

Ik kan dit iedereen aan raden, Tip doe de excursie naar kingston, kost wat maar je ziet wel wat dit eiland allemaal te bieden heeft bleu mountains adembenemend mooi en niet te vergeten bleu lagoon, dunn riverfalls en natuurlijk het Bob marley museum.Wat je

ook zeker moet doen is een reggae party op het strand .ga je neus maar achterna

ganja zat op dit eiland jah man come soon .

Gereisd anders in september 2005

mesdag, 7-11-2004

Leuk kleinschalig hotel. Wanneer je naar het strand wil moet je eerst een weg oversteken. Mooi strand en aangenaam hotel.
Gereisd anders in november 2004

Daniel en Kathleen, 4-11-2004

Door een overboeking in het overliggende Riu hotel, konden we hier van een paar overnachtingen genieten. De sfeer is een enorm contrast: hier is alles zeer rustig en de omgeving is niet te vergelijken. Je waant je echt in de jungle: zo groen! De houten paalwoningen maken alles zeer charmant. Enige spijtige minpuntje: 's nachts hoor je enkel nog...de animatieshows van het overliggende RIU hotel.
Gereisd anders in november 2004

Judica, 11-5-2004

Het is al een tijdje terug dat we er waren, maar toen we aankwamen dachten we dat we in het paradijs beland waren. Wat mooi, wat een rust en was een vriendelijke mensen. Het strand is dichtbij, helder wit zand en een superblauwe zee. Geweldig eten. Kortom een het was een echte honeymoon☺☺☺
Gereisd anders in mei 2004

E.L., 23-2-2004

ligging is niet ideaal , je moet een taxi nemen (prijs vooraf bepalen) naar het centrum.

zeer gezellige avonden meegemaakt bij ALFRED'S

op het strand

juli 1999

Gereisd anders in februari 2004

L. de Haan, 9-9-2003

De mooiste en overweldigendste vakantie ooit. Na een zeer lange en vermoeiende reis (33 uur) het terein oprijden en je denkt dat je droomt. De geluiden en de sfeer zijn niet te beschrijven.
Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Negril Cabins Resort in Negril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Negril Cabins Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Negril Cabins Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 7 reviews.