Hotel Bar-B-Barn ***

Bar-B-Barn
6,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bar-B-Barn bij:

3 reviews over Hotel Bar-B-Barn in het Nederlands

Vieze kamer maar perfect ontbijt

Marya, 2-8-2010

Omdat we waren overboekt in ons eigenlijke hotel, zijn we twee nachten in dit hotel geweest.

Het begon als een drama. Na de verschrikkelijke nachtrit naar Negril, kwamen we in een stinkende, vochtige, slecht ingerichte kamer met roestig bad.

De volgende ochtend ontbijten. Een heerlijk ontbijt met verse vruchten, direct aan het prachtige strand van Negril. Dat was heerlijk.

Gelukkig mochten we wel gauw naar een beter hotel (Legends) in een frisse kamer .

Gereisd met vrienden in november 1998

Nanda, 30-6-2006

Ik ben samen met een vriedin in juni 2006 naar dit hotel geweest. Het is een heel kleinschalig maar goed! Het strand in Negrill is echt super mooi. Beter dan in Runaway bay! In negril is zelf niet zoveel te beleven. maar Rick's Cafe is een aanrader! Het eten in het hotel is heel goed, de kamers zijn goed en worden goed schoongemaakt! Wij zijn in negrill en runaway bay geweest, het is een aanrader beide kanten van jamaica te bezoeken! Boek ook excursies bij om wat van Jamaica te kunnen zien. Bereid je wel voor op de prijzen, Jamaica is niet goedkoop! Maar wel een super bestemming om echt een keer heen te gaan! Yeh Man!
Gereisd anders in juni 2006

Francijn, 16-7-2005

Bar-B-Barn is een vrij kleinschalig complex, zonder eigen zwembad, maar wel met een eigen restaurant en bar. Het is een gezellig complex, direkt aan zee, ergens op het lange strand van Negril. Winkeltjes zijn er aan straat. Restaurant is prima, niet supergoedkoop maar dat is Jamaica so wie so niet.

Het ligt op loopafstand van het dorp, waar overigens niet veel te beleven is. Iedereen komt voor het strand(leven) en dat is dan ook prima en heel rustig: mooi schoon wit strand, prima eten (ook in aangrenzende tentjes.

Kamers zijn keurig, redelijk eenvoudig, maar wel gezellig en worden goed schoongehouden. Personeel is erg vriendelijk.

Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bar-B-Barn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bar-B-Barn in Negril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bar-B-Barn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bar-B-Barn scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.