Hotel Superclubs Breezes Montego Bay Resort ****

Superclubs Breezes Montego Bay Resort

4 reviews over Hotel Superclubs Breezes Montego Bay Resort in het Nederlands

Fantastisch!

Laura Zandstra, 6-11-2008

Wat een geweldige 16-daagse vakantie hebben wij gehad. Niets aan het hotel wat niet goed was. Het eiland is prachtig en de mensen zijn zeer vriendelijk. Aanraders voor trips zijn: roaring rivers, black river, Dunn's watervallen, Rick's cafe en de plantage genaamd prospect. Wij gaan zeker nog een keer terug. Het was een hele dure vakantie maar alles was het dubbel en dwars waard.

Groetjes van Laura en Jan uit Alkmaar

Gereisd met partner in november 2008

Monica Van Baekel, 22-5-2005

Het was niet zo proper, de obers en dienstmeisjes waren onbeleeft. Ze wouwen geen 2de matras geven ook al was het een kamer voor 2 personen. De prijsen waren te hoog voor de lage kwaliteit. De keuze van maaltijden was te klein en niet zo leker. Mijn man heeft in zijn glas een teen nagel gevonden!!! Afschuwelijk. Ons vakantie was verpest!!!
Gereisd anders in mei 2005

Bojames, 8-2-2005

Echt vlak bij het vliegveld (geen last van het vlieglawaai, niet echt een luxe hotel, kamers netjes, eten redelijk, gastvrijheid kan niet beter!! wel jammer dat het hotel zelf geluidsoverlast veroorzaakt dus vraag bij het inchecken geen kamer in de buurt van de discotheek, topless op het strand verboden, 15 minuten lopen van Montego Bay centrum, het wordt afgeraden om s'avonds over straat te gaan, als je gaat ga dan met meer dan 2 personen. Elke dag animatie best leuk! 1 dag voor vertrek krijg je te horen hoelaat je weer weggaat dmv briefje onder de deur (als je geboekt hebt via Kras). Tips/fooien mag het personeel niet ontvangen dus moet je het stiekum in de mandjes die op tafel staan doen. Aanrader is de hummingbird (drankje rose van kleur. Veel hard pratende amerikanen.

Gereisd anders in februari 2005

anne en stef, 13-8-2004

wij zijn hier in september 2003 geweest en het is in 1 woord fantastisch.
Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Superclubs Breezes Montego Bay Resort in Montego Bay/ St.James, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Superclubs Breezes Montego Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Superclubs Breezes Montego Bay Resort scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.