8,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel El Greco*** bij :

3 reviews over Hotel El Greco in het Nederlands

Steffen Hermse, 20-8-2007

We hebben Jamaica bezocht in de periode 2/8/2007 tot en met 16/8/2007. Eerste twee dagen in El Greco en daarna in Villa Skylark in de villa wijk Spring Farm. El Greco is een oud Resort met klein zwembad. Echter is de locatie erg mooi. Van een appartementen complex stap je op de 15e etage stap je uit en heb je een geweldig uitzicht over Montego Bay. Personeel is uitermate vriendelijk. Jamaica is een absolute aanrader. Ga erop uit. Blijf niet hangen in je resort. Dat kun je ook in Europa doen!!!
Gereisd met vrienden in augustus 2007

ria, 24-6-2006

wij hebben het heel erg naar onze zin gehad.

de mensen zijn heel aardig en rustig.

s'avonds kun je gezellig uitgaan.

genoeg te doen.

en zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juli 2004

Ed van Rijn, 31-3-2005

El Greco ligt ideaal op een heuvel met geweldig uitzicht op Montego Bay, Doctor's Cave Beach en "the Hip Strip" 's Nachts is het heerlijk stil op het complex. Dmv een lift (12 verdiepingen) in de aangrenzende, lelijke, appartementenflat sta je binnen een paar minuten in het uitgaanscentrum en op Doctor's Cave Beach (Gratis voor El Greco klanten, anders US$ 5). Eten: Town House by the Sea ($$), The Pelican ($). Jerk Chicken en Curry Goat. Sights: Met een bamboevlot je van de Martha Brea af laten driften. (US$ 50). YS Falls, Black River en de Appleton rum fabriek. By the way Jamaica is Irie fun!! Kom eens van die resorts af en boek een excursie of huur een auto (links rijden). Motors heb ik niet te huur gezien, is ook behoorlijk gevaarlijk. Slechte wegen en laten we zeggen een avontuurlijke rijstijl. Have fun! Bezocht 19 - 26 maart 2005
Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel El Greco*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Greco in Montego Bay/ St.James, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Greco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Greco scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.