7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Jamaica Pegasus*** bij :

2 reviews over Hotel Jamaica Pegasus in het Nederlands

Pegasus Kingston

John & Monique van Veggel, 8-7-2008

Ligging was voor mij uitstekend (op loopafstand van Pan Caribbean building). Poolbar en bar op begane grond vond ik nou niet echt gezellig. Personeel is verveeld. Restaurant heb ik niet gebruikt, beter om in de buurt lokale eettenten te bezoeken. Lopen in de buurt vond ik geen probleem, zolas in elke grote stad waakzaamheid op HOOG, en niet als een supertoerist rond gaan lopen.

Kamers zijn prima (beter dan Hilton), maar voor vertier naar Hilton, Courtleigh of omliggende etablissementen.

Wisselen van Euros in JMD NIET doen. Hotels hier gebruiken de verkeerde "reverse" rate.... Is een lokale scam.

Gereisd zakelijk in juni 2008

H.Huisman, 15-5-2008

Hotel is redelijk goed, ligging is wat minder. Met name 's avonds niet de beste locatie om rond te lopen. Service is prima, restaurant viel wat tegen (kleine kaart en geen locale gerechten).
Gereisd zakelijk in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jamaica Pegasus in Kingston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jamaica Pegasus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jamaica Pegasus scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.