Vraag en Antwoord Jamaica

Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

Weer in augustus (0 reacties)
Natasja
26-6-2014
Wie kan mij meer informatie geven over het weer in jamaica in augustus? Op klimaatinfo vind ik wel informatie over het aantal regendagen en zonuren maar weinig gedetailleerd over de duur van de buien. Op de websites van de reisorganisaties vind je nl. Veel rooskleurige informatie over het aantal dagen regen. Zo geeft Neckermann ca 8 regendagen aan per maand maar klimaatinfo geeft 14 dagen aan. Dat is een verschil van slechts een buitje in de week tot aan de helft van je vakantie regen.. Alvast bedankt.

wilde dieren leuk (0 reacties)
DENHAAG
22-6-2013
kunnen jullie ook vertellen dat er ook apen zijn op jamaica ???????

Groepsreizen naar Jamaica (1 reacties)
carola
27-3-2013
Hebben jullie ook groepsreizen naar Jamaica?

Zoover Travel
3-4-2013
Beste Carola, Zoover Travel biedt als online reisbureau geen rondreizen. Wel kan je bij onze partners ABC Travel terecht. Mocht je nog vragen hebben, wij helpen je graag 0900-8085. Zoover travel

omvormer (0 reacties)
marianne
5-2-2013
Ik ga in April dit jaar naar Jamaica, mijn vraag is heb ik een omvormer in mijn hotel nodig voor mijn electiche apperaten van 110 V naar 220 V ?

rond reizen ? (0 reacties)
arola v.d. Kolk
15-1-2013
heeft u ook groeps rond reizen in jamaica

het weer (0 reacties)
zeg ik nie
21-9-2012
Wie weet hoe het weer is in april/mei of aug/sept. Willen graag gaan maar ben beetje bang voior de veel regen die kan vallen in aug/sept, wie heeft er ervaring?

bahia principe in jamaica (4 reacties)
Tess
12-8-2011
Weet er iemand of gran bahia principe in jamaica een 24 h all in is? Maw serveert men nog "gratis" drank na 23 h?

Richard
12-8-2011
dat zou ik ook graag willen weten! ik ga eind september daar naar toe, jij?

Simon
14-8-2011
Het is wat verwarrend omdat sommige sites verouderd zijn. Op sunjets staat er all-in tot 23h en op de gran bahia site staat er 24 h all in vermeldt. Wie kan ons helpen?

richard
14-8-2011
het is 24u! het staat in de nieuwste brochure en heb het nagevraagd bij het reisburo ;)

Simon
15-8-2011
Zalig, danku Richard

geldigheid paspoort (0 reacties)
henk blosser
21-7-2011
In de landeninformatie van Jamaica staat dat het paspoort minimaal 6 maanden na verblijf nog geldig moet zijn. Dit is onjuist. Voor nederlanders geldt het volgende er is geen visum nodig en bij navraag bij de visumdienst breda en op de websites van visumdienst.com spreekt men alleen over een geldigheid tot na verblijf.

hoeveel volt (0 reacties)
m_geraerds
2-9-2010
halloo moet je voor ochio rios een wereldstekker hebben of is daar 220 volt waar kun je het beste geld wisselen in het hotel of buiten het hotel en wat voor een dollars is het beste amerikaanse of jamacaanse

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?