Bed and Breakfast Le Case di Campagna

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Case di Campagna bij:

2 reviews over Bed and Breakfast Le Case di Campagna in het Nederlands

Thuiskomen

dav, 26-8-2017

Dit was ons 2e bezoek aan Case di Campagna.

Het agriturismo is voor zowel doorreis als wat langer verblijf een geweldige plek. De accommodatie is top, schoon, netjes, ruim en van alle benodigdheden voorzien. Het ontbijt is lekker en uitgebreid, zeker voor Italiaanse begrippen.

De familie verzorgt het tot in de puntjes, maar blijft op een bescheiden achtergrond. Het zwembad is heerlijk en het water niet vol chloor, maar door een combinatie met zout voelt het aan als bronwater. De groene speelweide is ideaal voor kinderen Achter de speelweide zijn nog een aantal dieren zoals geiten en konijnen. Le casa is op 20 min rijden van het centrum van Verona. We hebben de prachtige opera Aida gezien in de beroemde Verona Arena. De kaarten waren op ons verzoek door de familie geregeld.

Wij komen zeker terug en dan voor een langer verblijf!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goede uitvalsbasis voor Verona

Fam. Cornelissen, 2-8-2011

Verwacht geen Agriturismo in de heuvels rond Verona met een fabuleus uitzicht op de stad. De accomodatie ligt namelijk verborgen achter een aantal boerderijen aan een klein weggetje, in de buurt van het vliegveld. Het gebouw zelf staat tussen een boomgaard en een langgerekte schuur. Voor de charme moet je hier dus niet naar toe gaan, wel voor de verzorgde, nieuwe, ruime en vooral nette kamers. Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam met tips over Verona. Het ontbijt is voor Italiaanse begrippen erg goed (serveren alleen ontbijt). Het centrum van Verona bevindt zich op slechts tien minuten rijden met de auto. Geen speeltuin oid voor de kinderen maar zonder enig probleem werden er twee bedden op onze kamer bijgezet voor onze koters. Dan nog was de kamer (met airco) meer dan ruim genoeg. Als je toch de hele dag de stad in gaat is dit een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Case di Campagna in Verona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Case di Campagna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Case di Campagna scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: