4 reviews over Hotel Ibis Verona in het Nederlands

de kamer rook niet fris, hotel is oud...

Moby14, 22-7-2017

*personeel, 24 hours bar en vroege vogels ontbijt is/was goed

*de kamer rook niet fris, spinnenrag aan het plafond, na een nachtje hadden we beide jeuk (bedbugs?); geen dekbed maar dekens, betaalde parkeergarage was vies, was blij dat het maar 1 nachtje was

Gereisd met partner in juli 2017
Giuliana Poli,

Dear Guest,

Thanks for your review. I'm sorry to know that you were not satisfied with your stay. We checked your room to make sure that everytingh is ok.

I apologize for the garage not properly cleaned.

I hope this will not compromise your faith in us.Seee you soon.

Prima

Nadia, 19-8-2016

Prima hotel voor de doorreis. Schoon en comfortabel. Wij hebben niet in het hotel ontbeten, omdat we dat te duur vonden.

Er zit een McDonald's met McCafé vlakbij waar je goedkoper heel lekkere broodjes kan halen.

Gereisd met partner in juli 2016

Voor herhaling vatbaar-2

Il Quadrifoglio, 13-9-2010

Dit hotel is geboekt via ’n aanbieding op internet: €49 per 2p-kamer. No refund. Voor €8,5 pp ’n simpel ontbijt (als je dat wilt) of neem iets onderweg, dat doen de meesten. De kamers zijn volledig ingericht en schoon. Auto’s kunnen voor € 4 in een garage (afgesloten) of gewoon op eigen parkeerplaats (zonder controle). Mooi en uitgerust weer verder.
Gereisd familie in augustus 2010

Mark de Kam, 24-5-2006

Een prima hotel om tijdens de autoreis te overnachten. alles is netjes. Is 1 v/d voordeligste ibis hotels 69.00 p/n voor 2 pk. Maar je moet 7.50 betalen voor je ontbijt. Tip. Ga met de auto de stad in en haal bij de bakker lekkere broodjes.

Wij waren er in een pereiode dat receptie ook bar was.

Gereisd anders in mei 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Verona**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Verona in Verona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Verona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Verona scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.