Camping Castel San Pietro *

7,6

12 reviews over Camping Castel San Pietro in het Nederlands

Supercamping!!

Wilma Pols, 31-5-2014

Nog nooit zo'n leuke camping gehad: allemaal intieme plaatsen met binnenplaatsjes waar je kunt schuilen voor de regen, en veel mogelijkheden om je eigen dingen te doen: eten op het terras van het restaurant, eten meenemen vanuit het restaurant, of op het terras van dat restaurant jeeigen potje koken, alles kan en de sfeer is superrelaxt. Lopend de stad inkunnen was ook erg fijn. Personeel was zeer voorkomend en vriendelijk.
Gereisd met partner in mei 2014

prachtig

Ineke, 9-5-2014

mooie camping, super lieve mensen, heel behulpzaam en zorgvuldig
Gereisd met partner in januari 2014

Echte stadscamping

Fred, 13-8-2013

Erbarmelijk sanitair, heel kleine plaatsen, sowieso geen caravans, alleen tentjes en campers!

Voor 1 dag nog net te doen!

Gereisd met partner in juli 2013

Prima ligging voor bezoek Verona

Esther , 2-8-2013

De camping is als gezegd gelegen op een berg en om die reden niet overal even makkelijk te bereiken.krappe plaatsjes.vriendelijke mensen bij receptie en bar. Wij stonden op het laagste deel via een weg buiten de camping te bereiken achter een hek waar je een sleutel van krijgt.hier kon de auto wel vlakbij de plek staan, had wel wat moeite om omhoog te rijden, maar altijd wel iemand om even te helpen.Heel veel schaduw en erg rustig.wij stonden daar met 4 andere tenten half juli.Je loopt zo de stad in en dat is het grootste pluspunt van deze camping. Sanitair was matig, maar schoon.schuifdeuren die niet allemaal op slot kunnen.Deze camping heeft echt wel wat en de stad is prachtig. Laat de negatieve verhalen je niet weerhouden om een paar nachten te verblijven.
Gereisd met partner in juli 2013

niet aan te raden!!!

van veen, 23-10-2012

zeer mooie ligging en mooi uitzicht, daar is alles mee gezegd. de staanplaatsen zijn veel te klein zelfs als je een trekkerstent hebt kan je er amper omheen lopen. er is maar 1 stroompunt om je mobiel op te laden of water te koken.de terrascamping ligt zo schuin dat je met de auto een aanloop moet nemen om weer boven te komen menig auto glijd weer naar beneden, de auto mag niet bij de tent staan en staat buiten onbewaakt op straat.we zagen mensen steeds heen en weer lopen (schuin) om tent en spullen naar de auto te brengen. wij hadden een plaats gekregen voor de kleine camper waarbij we niet meer uit konden stappen en de buurman camper niet meer van zijn plek kon.na enig aandringen kregen wij een iets grotere plek maar je stoeltjes pasten er niet meer naast.daarna bleek er ook geen stroom te zijn.prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Uitzicht maakt veel goed

L. vd Heijden, 9-8-2012

De camping heeft een prachtig uitzicht op Verona, is verder moeilijk begaanbaar voor mensen die slecht te been zijn. Het Sanitair is minimaal en het is jammer dat je niet mag koken op je eigen plek. (dit kan wel op een gezamenlijk terras). S'avonds rustig en veilig. Wij hadden een plek onder een druivenstronk waar snachts ratten hun toegang tot de camping maakten... maar nogmaals het uitzicht over Verona en de relaxte sfeer maakt veel goed. Prima voor een paar dagen.
Gereisd met vrienden in juli 2012

Leukste stadscamping die we ooit hebben bezocht

Aldo van Broekhoven, 15-8-2011

Fantastische ligging, bij kasteel op heuvel aan rand Verona. Hippie-achtige eigenaren die erg vriendelijk zijn. Moeilijk bereikbaar voor caravans. Vooral geschiktt voor tentkampeerders. Park-/tuinachtige opzet. Veel schaduw. Sanitair is oud maar wordt wel regelmatig schoongemaakt. Geen zwembad.
Gereisd met partner in juni 2010

Mooie stad

Yara, 4-8-2011

Verona was een mooie stad. Vanaf de camping kon je allemaal trappetjes af en dan was je meteen in het centrum van Verona. De camping vond ik zelf wat minder. Het sanitair was heel slecht. Er waren voornamelijk van die staan-wc's en ze waren smerig en de zit-wc was aan het einde ook verstopt. Voor de rest had de camping kleine plekken en heel veel jongeren die aan het backpacken waren. Wij hadden een plek aan het terras, en daar hadden we heel erg geluk mee want we hadden heel mooi uitzicht op Verona. Bij de receptie was ook een soort terras waar je gebruik kon maken van een fornuis en pannetjes enzo.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Geweldig, eenvoudig en relaxed

Joost, 21-7-2010

Verona is een heerlijke stad. Niet al te veel toeristen, netjes aankleden voor het avond eten en tot laat onder de galerijen wijn drinken.

Als je niet veel van een camping verwacht is dit de meest ideale plek om Verona te gaan verkennen. 10 minuten met de trap naar het centrum. Je loopt langs de Teatro Romano...

Vraag om een plek aan het terras en je kunt 's avonds genieten van een prachtig uitzicht over deze mooie stad.

Weinig 'schreeuwers'.

Gereisd met partner in januari 2010

Zéér eenvoudige camping in prachtige omgeving

M&A, 13-5-2010

Deze camping is geschikt om voor een zeer lage prijs 1 of 2 dagen van het prachtige Verona te genieten, maar niet langer! De ligging is top: aan de rand van de stad, in de natuur, prachtig uitzicht en na een kwartiertje lopen ben je in het centrum. De sanitaire voorzieningen zijn dramatisch: te weinig voor het aantal gasten op de camping, voornamelijk Franse toiletten, douches die niet op slot kunnen etc.

Tip: boek géén 'cabin', want dan kom je terecht in een miniscule caravan zonder wielen met een bed waarin je niet languit kan liggen.

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Castel San Pietro in Verona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Castel San Pietro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Castel San Pietro scoort een 7.63 uit 10 op basis van 16 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: