Appartement Venice Homes & Holidays

Venice Homes & Holidays

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Venice Homes & Holidays bij:

1 review over Appartement Venice Homes & Holidays in het Nederlands

Waarschhuwing: douche werkt niet goed

Monique, 19-11-2013

We huurden hier appartement El Pozo en dat stelde ons nogal teleur. Het vervelendste was dat de douchetemperatuur niet in te stellen was: het water was de meeste tijd te heet of te koud. Dus een kwartier douchen is zo'n 5 minuten eronder staan en 10 ernaast. Klagen leverde op dat we de kraan verkeerd gebruikten(!). Ook het plaatsje viel tegen: zag er verwaarloosd uit en het tuinmeubilair had z'n beste tijd gehad. Verder binnen een kledingkast waarin de van de muur afgevallen gordijnrail van een slaapkamerraam 'verstopt' was en een (ws) airconditioningapparaat dat met elastiek bij elkaar werd gehouden (gelukkig hadden wij het apparaat tijdens ons verblijf niet nodig). Verder is het lastig als er te weinig serviesgoed is in een appartement, maar het omgekeerde is ook niet alles: wat moet je in een appartement voor twee personen met meer dan 10 glazen en een ratjetoe van minstens 30 borden??

Nou ja, als je op deze dingen voorbereid bent is het verder wel een aardig appartement ;-)

Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Venice Homes & Holidays in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Venice Homes & Holidays zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Venice Homes & Holidays scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.