Hotel Spagna ***

Hotel Spagna
Spagna
8,3

10 reviews over Hotel Spagna in het Nederlands

schoon en rustig op perfecte locatie

Backpackoma, 2-3-2012

Pro´s:

Ideale ligging in aardige straat met aantrekkelijke eetgelegenheden;

Op 200/250/650m van station/waterboothalte/busstation (=eindhalte luchthavenbus);

Vriendelijk, Engelssprekend personeel; balie met 24-uurs bemanning;

Brandschone, nette kamer met goede bedden; in kamer aan voorzijde geen geluidsoverlast;

Eenvoudig, toereikend ontbijt.

Con's: geen lift.

Absolute aanrader.

Gereisd met partner in februari 2012

Prima hotel, aanrader

Ronald, 29-8-2008

We hadden een kamer helemaal bovenin. Twee echt hele klein raampjes, maar daardoor lekker koel. (moet wel geen brand komen!) Prima bedden en zeer goede, geruisloze airco. Smaakvolle kamer.

Het ontbijt vond ik prima, geen buffet maar toereikend. Receptie sprak steeds Engels. Zo zie je maar hoe de ervaringen kunnen verschillen.

Goede ligging, op loopafstand van de bussen en op 100m van het station en de waterbus.

Aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2008

jacqueline, 2-6-2008

Prima hotel in een levendige omgeving en gunstig gelegen t.o.v. de vaporetto. Wij hadden een ruime kamer aan de straatkant, maar met de ramen dicht geen enkele geluidsoverlast.

Ontbijt niet bijzonder, maar dat weet je als je naar Italie gaat.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. De koffer mocht op de dag van vertrek blijven staan zodat we nog een halve dag in Venetie konden doorbrengen.

Wat ontbreekt is een lift. Mits je in staat bent je bagage een paar trappen op te dragen is dit beslist een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2008

Piet, 28-2-2008

Ontbijt is echt helemaal niets ,voor de rest toch zeker een aanrader perfecte locatie,mooie kamers,vriendelijk personeel kortom zou zo weer gaan!
Gereisd met partner in februari 2008

charix, 16-1-2008

zeer centraal gelegen in centrum,bovenetage (geen lift).

Kamers klein maar netjes.Ontbijt is

matig - geen buffet. Receptie is niet altijd engels-talig.Voldoende restaurants in omgeving voor elke beurs.

Ik was er in oktober 2007

Gereisd alleenreizend in januari 2008

ch., 25-10-2007

ligging zeer gunstig t.o.v.aankomst per bus of trein.

Kamers klein maar schoon.

Ontbijt is matig.Geen vers vlees of kaas,alleen smeerkaasjes,jam en honing.

Receptionisten spreken niet allen goed engels ; voor een 3* hotel is dit matig.

Gereisd alleenreizend in oktober 2007

Bart, 14-8-2007

Gunstige ligging tov bus en trein (handig bij aankomst en vertrek), 's avonds veel eetgelegenheden in de buurt, ook niet al te toeristische. Ik had een prima kamer, niet al te groot, maar alles wat je nodig hebt is er, het is schoon en mijn kamer was rustig en koel. Vriendelijke mensen aan receptie. Ontbijt was naar Italiaanse ervaring heel redelijk. Bij mijn volgende bezoek probeer ik dit hotel zeker weer te boeken.
Gereisd alleenreizend in juli 2007

Tweebrabanders., 17-5-2007

Kamers zijn schoon, fohn op badkamer, wij sliepen aan de zijkant, erg gehorig maar goed Venetie leeft 24 uur dus dat went. Ontbijt goed, personeel vriendelijk. Bij de receptie kan je met al je vragen terecht. Ligging is IDEAAL, vlakbij treinstation en grote halte van de boten en bus station op loopafstand. Je krijgt een plattegrond van het hotel.

Kluisje ook zeer makkelijk!

Gereisd anders in mei 2007

Ester, 10-5-2006

Vorige week 4 dagen in Venetie. Prachtige stad! Goede tijd om te gaan qua weer en nog redelijk te doen qua drukte (wel veel nederlanders gezien). Hotel zeer goed. Zeker qua prijs-kwaliteitverhouding! Ligging en bereikbaarheid zeer goed, aan een winkelstraat. Vlakbij Ferrovia treinstation en waterbushalte en dichtbij Piazzala Roma. Kamer op de bovenste (4e) verdieping aan de achterkant dus rustig! Goede kamer, met o.a. telefoon, televisie, airco, minibar en zelfs een fohn in de douche. Netjes en schoon, rest van het hotel ook. Prima ontbijt en zeer goede service. Aan de receptie kun je met al je vragen in het engels terecht. Vriendelijke mensen en behulpzaam. Mogelijkheid om op dag van vertrek koffers gratis te stallen. Zeker een aanrader! (en de stad zelf ook!)
      Gereisd anders in mei 2006

Debbie de Jong, 31-8-2005

hoi,

ik ben net terug van Venetie en het was geweldig. Ik heb in dit hotel gezeten. de ligging is perfect, het is makkelijk te lopen vanaf P. de Roma. (daar komen de bussen aan. Het trein station ligt op zo'n 100m) Het ontbijt is prima. Je krijgt koffie/thee, 1 crossaint, 3 bolletjes. Nog was musslie enz.. prima te doen dus. Nette kamers met een douche/wc. Ook gratis kluisje wat erg handig is. Met de waterbus kan je alles makkelijk bereiken omdat je vlakbij Ferovia zit, en dat is een grote halte. vanaf deze halte kun je overal heen.

Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Spagna bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Spagna in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Spagna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Spagna scoort een 8.27 uit 10 op basis van 10 reviews.