8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Santa Chiara/Residenza Parisi*** bij :

7 reviews over Hotel Santa Chiara/Residenza Parisi in het Nederlands

Marja, 5-8-2017

Dat in Venetië echt teveel toeristen per dag komen is goed om te weten, dan valt dat niet tegen maar zoals zo vaak kun je zelf zoeken naar de rustige, stille en prachtige plekjes van de stad. In het labyrint van weggetjes en bruggetjes dwalen tot je op dat pleintje komt waar je heerlijk kunt eten onder een olijfboom en waar spontaan tot middernacht de tango wordt gedanst. Onvergetelijk! Ik vond het San Marcoplein dan ook een tegenvaller: de absurditeit van de cruiseschepen die daar de mensen laden en lossen als vee. Maar het is toch vooral genieten van de prachtige palazzo's, het waterverkeer en de sporadische echte Venetiaan die je te spreken komt.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

vergane glorie

Patrick, 20-7-2015

Dit hotel heeft 3sterren met een opwaardering naar 4? Daar heb ik niks van gemerkt. Ik zou dit hotel max 2 sterren geven. Het enige positieve is de ligging, voor de rest verouderd en vééééél te duur.
Gereisd met partner in juli 2015

Matig om meerdere redenen

Ankke, 13-8-2012

Hotel is gelegen op prachtige locatie. Vanuit de kamer uitzicht op Canal Grande. Leuk om bedrijvigheid op het water te kunnen volgen. Het hotel was drukbezocht, we hebben geen geluidsoverlast gehad. Echter meerdere minpunten: In de advertentie wordt een parkeerplaats bij het hotel belooft maar die is er niet. Je moet hopen op een parkeerplaats in 1 van de parkeergarages verderop. De kamer was stoffig met gedateerd meubilair. De badkamer was het echte minpunt. De materialen zijn goedkoop, in de douche zelf kan je maar net staan (familie met slanke mensen). Ook de bedden waren te kort en niet comfortabel (familie met gemiddelde lengte). De ontbijtruimte is te klein voor het aantal gasten, de tafels worden niet goed schoongemaakt. Het ontbijt was minimaal. Als je vroeg was verse broodjes anders afbak. Ook bij vullen van de producten was matig, zelfs het drinkwater. Kwaliteit/prijs = matig.
Gereisd familie in juli 2012

Mooi hotel

Jannine, 8-3-2011

De ligging was heerlijk. Met een paar stappen was je in het centrum. Onze kamer had uitzicht op de stad en een kanaaltje. De kamer was verder ook goed, klassieke/romantische stijl, goed bed en mooie badkamer. We hadden Logies ontbijt dus het avondeten weten we niet, ontbijt was heerlijk. Veel variatie en goede kwaliteit. We zijn hier 4 dagen geweest en dat was opzich lang genoeg om Venetie te leren kennen. Het hotel is wel een aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2008

Weggestopt in een bijgebouw

R. ter Weele, 24-9-2009

Het hoofdgebouw ziet er leuk uit met een klassiek Italiaanse inrichting, kleine ontbijtzaal en een bar. De wanden zijn voorzien van tapijt en de lampen zien traditioneel Italiaans. Helaas sliepen wij in de dependance Residencia Parise. 250 meter van het hoofdgebouw en van de buitenkant meer een kantoorgebouw dan een hotel. In dit gebouw bevonden zich dus ook kantoren waarvan de deuren openstonden. De kamer was ruim maar wel met een gehandicapten badkamer die erg groot was en berekend op rolstoelen. De inrichting van de kamer was ook klassiek Italiaans maar minder dan het hoofdgebouw. De kamer had airco, een tv(geen sateliet), minibar en een kluisje. Het uitzicht was 0 want we keken op 2 m van ons raam een kantoor in van een soortgelijk gebouw. Het ontbijtbuffet was goed. Het hotel ligt aan het busstation maar de Rialtobrug en het San Marcoplein is ca.35 min. lopen. De waterbus stopt voor de deur.
Gereisd met partner in september 2009

hotel mooie ligging aan het water

Tom van Ramshorst, 9-7-2008

het hotel zag er goed uit, werden alleen verwezen naar een dependance,hotel was redelijk. schone kamer, met tv, airco voorzien van bar. bed was waardeloos.

en personeel is niet erg klant vriendelijk, kan slecht engels

voor de rest prachtige stad,hoop shop mogelijk heden, lekker eten, leuke restaurants, en goeie sfeer

Gereisd met partner in juli 2008

Daniel Knispel, 26-2-2008

Zonder ons van te voren mede te delen, kregen wij een invalide kamer toegewezen.

Dat betekende dus: geen bad, geen mooi uitzicht over de grande canal, geen sateliet TV, maar wel een verhoogde wc met een soort trechter eronder, en een douche met een zitje en een alarm.

Dit lieten ze je nog even duidelijker merken door een folder waar alle verschillen duidelijk op een rijtje stonden op de kamer te liggen. Het was wel een reden om de hotelkamer zo snel mogelijk te verlaten en de stad in te gaan, want Venetie zelf is geweldig!

Gereisd met partner in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Chiara/Residenza Parisi in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Chiara/Residenza Parisi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santa Chiara/Residenza Parisi scoort een 8.48 uit 10 op basis van 13 reviews.