Hotel Residenza A Tribute to Music **

Hotel Residenza A Tribute to Music
Residenza A Tribute to Music

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Residenza A Tribute to Music bij:

1 review over Hotel Residenza A Tribute to Music in het Nederlands

Top plek in Venetie qua uitzicht

s, 16-5-2011

Dit hotel ligt aan de kade waar alle veerboten aankomen. Wij hadden een kamer met uitzicht op de Canale di San Marco, bovenin. Heerlijk om alle cruiseschepen te zien voorbij varen. Je kon ze bijna aanraken. Je voelt de sfeer van Venetie tot in je kamer. Uren zou je kunnen kijken naar de bedrijvigheid. We hadden een 4-persoonskamer (4 bedden in 1 ruimte) ivm ons gezin. Hotel ligt boven een souvernierwinkel maar is eenvoudig te vinden. Erg aardig personeel. Kamer is schoon. Ontbijt in een erg kleine ruimte maar zeer gezellig qua persoonlijke bediening. Zie de foto's met ons uitzicht vanuit de kamer. Volgend bezoek zeker weer dit hotel.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residenza A Tribute to Music in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residenza A Tribute to Music zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residenza A Tribute to Music scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.