1 review over Hotel Palazzo dei Dogi in het Nederlands

angelina, 1-10-2007

In Palazzo geweest in oktober 1999. Mooi interieur, wat koele personeel. Omdat je daar met een boot aankomt, sta je aan de achterkant van het hotel. Ik wachtte voor het opening van het poort 30 min. Dit was een "geweldige" ervaring en de mening over de beroemde Italiaanse gastvrijheid was makkelijk gemaakt. Ik betaalde voor de suite en kreeg een klein kamertje met het uitzicht op het kanaal. Na het bellen en zeuren ben ik mijn ruime kamer gekregen. Hier was alles prima, ook roomservice goed. 's morgens gratis boot naar de stad waar ik ook at. Lang geleden, foto's niet digitaal.
Gereisd met partner in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palazzo dei Dogi in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palazzo dei Dogi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palazzo dei Dogi scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.