Hotel Orion **

Hotel Orion
Orion
8,8

9 reviews over Hotel Orion in het Nederlands

Plek om nooit te vergeten!

Boden, 5-7-2017

Voor ons was het beide onze eerste keer in Venetië. Hotel Orion ligt nog geen 5 min loop afstand van Sant Marco plein. Hotel zelf helemaal top! Alleen niet geschikt voor rolstoel (geen lift aanwezig in het hotel). Ontbijt was ook prima. Elke ochtend worden alles kamers opgefrist. De personeelsleden zijn ook erg vriendelijk en behulpzaam. Tip: ga meer binnen de steegjes restaurants opzoeken dan op de Sant Marco plein of aan het water. Want het scheelt qua prijs enorm! Ook raden we aan om altijd contant geld bij je te hebben. Want sommige winkels of restaurants willen graag voor een klein bedrag (denk aan vanaf 16,- euro) dat je cash betaald in plaats van pinnen. Verder écht een aanrader om een keer Venetië te bezoeken.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke dagen gehad

Oosterhuis, 30-6-2017

Samen met oudste zoon prima dagen gehad.

Het bed, de douche, de gemoedelijkheid, de airco, het ontbijt, het vriendelijke personeel, de ligging: we hadden niks meer te wensen.

Dat er geen lift was, wisten we, dus niet als een probleem ervaren.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Goed hotel

Han Oosting, 12-5-2014

Orion is een klein en goed hotel op korte afstand van het San Marco plein.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ons ontbijt was prima met croissants, koffie, sap, fruit etc.

Minpunt: er is geen lift en voor lange mensen bestaat het gevaar dat ze regelmatig hun hoofd stoten.

Gereisd met partner in maart 2014

Geweldige ligging!

Tanja, 28-12-2013

Het hotel bevind zich in een winkelstraat van Venetië op 2 minuten lopen van de San Marco basiliek. Vanuit de ontbijtzaal kan je deze dan ook met gemak zien liggen. De winkeltjes openen 's ochtend laat, maar blijven ook tot 23.00 open. Er s daarom altijd wel publiek wat rond loopt. Hier heb je in je kamer echter weinig last van, door de uitstekende ramen en de luiken die het geluid tegenhouden.

Het ontbijt is voor Italiaanse begrippen uitgebreid. Er staat een mandje brood op tafel, maar als deze op is, kan je gewoon vragen of hij bijgevuld kan worden. Dit is nooit een probleem. Ook is er sap, cornflakes en fruit.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel heeft geen restaurant, maar in de buurt kan je ook prima eten. Let alleen wel op de coverkosten (vaak €2 p.p.) en de servicekosten (12% over het totaalbedrag); dit staat niet overal aangegeven.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

De kamers zijn ingericht in een authentieke Italiaanse/Venetiaanse stijl.

Gereisd met partner in december 2013

perfect stadshotel

Nancy, 21-9-2009

De ligging van dit hotel is perfect te noemen. Nog geen minuut van het San Marco plein. De busboot stopt bij het San Marco plein dus het is nog geen vijf minuten lopen met je koffer. Het hotel is zeer makkelijk te vinden. Ook zijn er dichtbij veel leuke en gezellige restaurantjes en is vlakbij de vele winkels. Wij hadden een zeer ruime en echt venetiaanse hotelkamer. De kamer werd elke dag goed schoongemaakt. Het ontbijt is verzorgd en gewoon goed. De koffie werd in een kannetje geserveerd en hier kan je wel drie bakken koffie uit halen. Lijkt me voldoende. De mensen van het hotel waren ook zeer vriendelijk. Kortom een hotel met vriendelijke service perfecte ligging en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding!! Ik zou dit hotel iedereen aanbevelen die naar venetie gaat.
Gereisd met vrienden in september 2009

Super Vriendelijk Personeel

Lucia, 3-6-2009

Ik moet me volledig aansluiten bij de vorige beoordeling.

Budget vriendelijk hotel, vlak bij San Marco midden in de winkelstraten!

Kamers zijn netjes en het personeel is zéér vriendelijk!

Een échte aanrader :-) Elke dag verse handdoeken.

Vraag wel het eerste verdiep want er is geen lift.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Wat een ervaring!

Katrijn Geets, 20-6-2008

Nog nooit zo'n prima hotel gehad voor zo'n kleine prijs! Een aanrader voor iedereen die budgetvriendelijk in hartje Venetië wil verblijven. Ontbijt was ronduit perfect, kamers ideaal op elk gebied (zelfs flatscreen tv, airco en gevulde firgo), service uitmuntend gezien onze bagage mocht blijven staan in het hotel de dag van vertrek. Aarzel niet en boek hotel Orion!!
Gereisd familie in juni 2008

Ineke van de Kasteele, 21-3-2005

Een prima hotel!Erg schoon en vriendelijk personeel.Dichtbij het San Marco plein en Rialtobrug.Inclusief een verzorgd ontbijt.Als je dit hotel ruim op tijd boekt bv bij : www.venere.com is de prijs redelijk in vergelijk met andere hotels op die lokatie.Zou er weer naar toe gaan !
    Gereisd anders in maart 2005

Wim van de Pol, 10-10-2003

Prima klein hotel, op steenworp afstand van het San Marco plein, hartje Venetie. Vanaf de boot circa 100 meter sjouwen met je koffer. Goed verzorgde kamers, prima ontbijt (het beste dat ik in europese hotels heb meegemaakt) en vriendelijke bediening. Enige nadeel: kamers en douche/toiletruimtes wel aan de kleine kant. Maar desondanks: een absolute aanrader!
      Gereisd anders in oktober 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Orion bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orion in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orion scoort een 8.77 uit 10 op basis van 9 reviews.