Hotel Mercurio **

8,3

4 reviews over Hotel Mercurio in het Nederlands

Perfect hotel in hartje Venetie

Toos, 18-12-2009

Als je een kamer aan de kanaalzijde boekt beleef je het echte Venetie: uit het raam kijkend zie je de boten over het water gaan met links en rechts historische panden.

Het hotel is op de eerste verdieping en wij hadden een ruime kamer met mooie badkamer eveneens op de eerste verdieping. Ontbijtruimte is erg klein maar in december waren we een van de weinige gasten en hadden wij een leuk contact met Monica, de gastvrouw. Zij maakt koffie of cappuchino voor je klaar, zodat je heerlijk kunt ontbijten.

Gereisd met partner in december 2009

Peter, 11-4-2007

Helaas kwamen we in april 2007 in een bouwwerf terecht. "Uitzicht op het kanaal" was een uitzicht op stellingen. We kregen op de totaalprijs hiervoor een minieme reductie. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, prima ligging. Tafeltjes voor het ontbijt zijn te krap voor drie. Gemengde gevoelens bij dit hotel, dus. Een dag later kregen we voor de helft van de prijs drie keer zoveel luxe aan het Iseomeer... (Corte Franca). Maar Venetië blijft uniek, natuurlijk.
    Gereisd anders in april 2007

annewil, 2-12-2005

Een perfect hotel voor een paar dagen Venetië,zeer centraal gelegen. Een uitstekend ontbijt(buffet) en zeer vriendelijk personeel.

Kleine, maar goed verzorgde kamer.

Tip: vraag een kamer aan de waterkant.Wij hadden een klein balkonnetje aan de waterkant dus we stonden hier te genieten van het uitzicht op de gondels die hier vlak voor ons voorbij kwamen.

Gereisd anders in december 2005

M. Hoekstra, 1-5-2005

Zeer knus hotel gelegen tussen de Rialto brug en het San Marco plein.

Zoek je een goed hotel wat zeer schoon is en betaalbaar dan is dit een goede keus. De bediening is zeer vriendelijk. Ik heb dit hotel geboekt via internet. Dus gelijk contact met het hotel. De kamers zijn zeer schoon, zeep en shampoo aanwezig en een zeer uitgebreid ontbijt: Puddingbroodjes, bolletjes, allerlei soorten jam, boter, chocoladepasta en brie. Koffie en warme melk, en sap, appel banaan sinaasappel en kiwi. Dus voor een 2 sterren hotel uitstekend!

Gereisd anders in mei 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mercurio bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercurio in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercurio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercurio scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.