9,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Luna Hotel Baglioni bij :

3 reviews over Hotel Luna Hotel Baglioni in het Nederlands

Chris & Anouk, 31-3-2008

Fantastisch mooi hotel, geheel in de sfeer van het oude Venetie. Zeer romantische kamer. Wij zaten in een Junior Suite, prachtig! Service is ook top, we kwamen s'avonds laat (23.30 uur) aan en hadden nog niets gegeten. De congierge is met ons meegelopen naar een goed restaurant en ons daar persoonlijk aan een tafeltje gezet. Goed geregeld!

Zeker niet goedkoop, maar echt een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2008

ruud paauw, 28-12-2007

'n Heel mooi hotel, aardige mensen, comfortable kamer. Het leukste is om met 'n privé-taxiboot van het vliegveld naar het hotel te gaan. Je wordt voor de deur afgezet. We hebben heerlijk gegeten in het hotel, we kregen aperitif en 'n fles wijn aangeboden ( misschien vanwege het laagseizoen ? ) De eetzaal is prachtig. Het buffet ontbijt is prijzig maar er staat zoveel dat je niet meer hoeft te lunchen. Vanuit het hotel sta je na 50 meter op het San Marco plein.

Wij waren in het laagseizoen dus tegen gereduceerde prijs maar in het hoogseizoen zal het toch wel kostbaar zijn. Zoals als bijna alles in Venetië. 'n biertje en 'n koffie op 'n terras kost in Venetië het dubbele of meer dan in de andere steden van Italië. Maar dat mag geen beletsel zijn om Venetië toch te bezoeken, het is het bezoek waard.

Gereisd met partner in november 2007

Paul, 4-7-2005

Een heel erg mooi en oud vijf-sterrenhotel dat direct achter het San Marcoplein en vlak bij de vaporetto-halte ligt. Mooie kamers en lekkere bedden

't Kost wel wat, maar dan heb je ook wel wat!

Mooie kamers en een dito ontbijtzaal die volgens mij vroeger een balzaal is geweest (je kijkt er de eerste dag je ogen uit).

Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Luna Hotel Baglioni bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luna Hotel Baglioni in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luna Hotel Baglioni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Luna Hotel Baglioni scoort een 9.67 uit 10 op basis van 3 reviews.