Hotel Locanda Vivaldi ****

7,6

5 reviews over Hotel Locanda Vivaldi in het Nederlands

Nooit meer!

Anneke, 25-8-2009

Hotel Locanda Vivaldi in Venetie voldoet niet aan de eisen die je aan een 4-sterren hotel mag stellen. Misschien met uitzondering van de luxere kamers met uitzicht op de lagune (die zijn ons niet bekend), zijn de kamers klein en ruiken muf. De oude Venetiaanse stijl vind je wel in de entree, maar in de kamers staan oude houten meubelen. Het beddegoed is schoon maar oud met slijtplekken. De badkamer is wel netjes. De ontbijtruimte is alles behalve sfeervol, het ontbijt ronduit slecht. Weinig keuze en wat er is ziet er alles behalve smakelijk uit. Foto's op websites van hotels vallen in werkelijkheid wel vaker tegen, maar de foto's op de website van dit hotel stammen uit een zeer ver verleden, zeker voor wat betreft de kamers. Geen aanrader!
Gereisd met partner in juli 2009

Loo, 22-4-2008

Wij hadden daar 4 nachten geboekt. De kamer waar we naar toe werden gebracht lag op de tweede etage kamer nr.209 m.i. was het een 1 persoons kamer, een twijfelaar als bed en een badkamertje met douche afm.+/-35x35x35x50 cm, daar konden we niet lekker douchen. Na een klacht te hebben ingediend, werden we over gebracht naar een achter het hotel gelegen dependance, kamer nr. 404 met uit zicht op een blinde muur , en dat voor € 525 per nacht. Venetië is prima vermaken zeker met de busboten, gondels en water taxi's , en de zeer oude gebouwen. De passanten voor 1 nacht kregen de beste kamers aan de voorzijde, maar dat behoort bij het spel wat de hoteliers spelen. Mijn advies niet langer dan 1 of 2 nachten boeken.
Gereisd met partner in april 2008

Lianne Grasman, 24-8-2007

Het hotel heeft een prachtig overdekt dakterras met een geweldig uitzicht over venetië. Plus de bootbushalte staat vlakbij dus geen onnodig gezeul met de koffers. Je kunt er heerlijk luxe eten. Kortom een echte topper als je naar venetië wilt.
Gereisd met vrienden in augustus 2006

Chr, 18-2-2006

Wij waren in dit hotel in februari 2006. Werkelijk zeer goed 4 ster hotel absoluut de prijs waard. Wij waren echt zeer blij want wij kregen een upgrade naar een junior suite. Hou er rekening mee dat Italianen zeer trotse mensen zijn. Behandel ze met respect en dan krijg de absoluut de beste service in Europa van hun terug. Ontbijt zeer goed. Hadden helaas geen goed uitzicht maar als je in Venetië ben is dat niet erg. Werkelijk een zeer goed hotel.
    Gereisd anders in februari 2006

Lette, 5-10-2003

Alles ziet er heel goed uit. Service is buitengewoon goed. We werden naar onze kamer begeleid, waarbij uitleg over airco e.d. gegeven wordt. Aan de lagune, 300 meter van San Marco. Niet goedkoop, wel heel goed.
      Gereisd anders in oktober 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Locanda Vivaldi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Locanda Vivaldi in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Locanda Vivaldi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Locanda Vivaldi scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.