Hotel Locanda Al Leon ***

Hotel Locanda Al Leon
Locanda Al Leon

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Locanda Al Leon bij:

1 review over Hotel Locanda Al Leon in het Nederlands

heel vriendelijke eigenaars, comfortabele kamers

anoniem, 28-11-2011

Na 2 nachten in een niet verwarmde kamer in het Locanda la Corte te hebben doorgebracht (waar we eigenlijk van plan waren geweest om 4 nachtjes te blijven), werden wij tot onze grote opluchting hier naar toe verhuisd. De kamer was wel erg klein, maar we hadden uitzicht op een leuk pleintje en de eigenaars waren bijzonder vriendelijk, ze gaven bereidwillig op alles antwoord en we vonden de volgende ochtend zelfs een zakje met speciale Venetiaanse koekjes op ons bed! Ze hebben ook grotere kamers, alleen was dit de enige vrije kamer. Het hotel is echt maar 5 minuten te voet van het San Marco plein verwijderd, dus optimale ligging.
Gereisd met partner in november 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Locanda Al Leon in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Locanda Al Leon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Locanda Al Leon scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.