7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cavalletto e Doge Orseolo**** bij :

7 reviews over Hotel Cavalletto e Doge Orseolo in het Nederlands

Fantastische locatie

Jan, 22-1-2011

Hotel direct gelegen achter het San Marco plein. Perfecte locatie. Kamers zijn erg gehorig. Wij hadden de pech om onder de ruimte van het kamerpersoneel te slapen. De klossende voeten begonnen al zeer vroeg. Verder prima hotel. Goed en veelzijdig ontbijt.
Gereisd met partner in mei 2009

Goed hotel met goede ligging

Carola en Eelco, 23-8-2008

Het is een goed hotel met een zeer goede ligging zo achter het San Marco plein waar "het" allemaal gebeurd. De ontbijtzaal is echter wel klein, maar wij waren hier in juni met 6 personen en konden zo aanschuiven. Wel zaten wij niet aan de waterkant met alle bootjes, maar het hotel heeft een verbindingsboog naar de andere kant van de smalle straat naar een ander pand waar het hotel doorloopt. Ook vond ik de kamer niet bijzonder luxe of mooi of groot maar aardig voor zo'n hotel. Het is natuurlijk wel midden in het centrum.
Gereisd anders in juni 2007

Tara en Joost, 5-1-2007

Een geweldige paar dagen in Venetie gehad in 2003. Een prachtig hotel, super gelegen. Wij hadden een kamer aan de zijkant van het hotel. Als je op je balkon stond, keek je zo door de bogen van het san marco plein, op het san marco plein. Enige nadeel dat die kamer boven de bar was en een houten vloer had, dus tot in de vroege uurtjes overlast van de muziek. Diverse malen gemeld, maar werd niet echt rekening meegehouden. Ontbijt prima, eenvoudig, maar voldoende. Kleine ontbijtruimte, waardoor even in de rij gestaan voor plaatsje. Verder prima hotel. Waren enige twee minpunten naar ons idee.
Gereisd met partner in maart 2003

Nina, 18-8-2006

Het enigste minpunt van dit hotel zijn de eenpersoonskamers, megaklein!!!!

Je kon er nog net in. De rest is fantastisch, ze zijn vriendelijk, hotel ligt aan het san marco plein, ontbijt super, zeer goed verzorgd. Het hotel ligt aan de achterzijde aan het water.

Gereisd anders in augustus 2006

Bart, 26-5-2006

Wij hebben de in mei een lang weekend verbleven in dit hotel. Het hotel is perfect gelegen en de service is ook prima. Zeker een aanrader!
      Gereisd anders in mei 2006

joni, 6-11-2005

Wij hebben hier gelogeerd van 4/11/05 tot 6/11/05

Zeer goede ligging, nette keurige kamers.

Verzorgd ontbijt en vriendelijk personeel, een echte aanrader

Als ik terug naar Venetië ga, weet ik waarheen

Gereisd anders in november 2005

anja, 18-7-2005

Op 1 min. loopafstand van het San Marco Plein! Kamer zeer netjes en verzorgd, ietwat aan de kleine kant. Föhn aanwezig op kamer. Aanrader!
          Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cavalletto e Doge Orseolo in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cavalletto e Doge Orseolo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cavalletto e Doge Orseolo scoort een 7.25 uit 10 op basis van 12 reviews.