Hotel Casa Verardo ***

8,8

5 reviews over Hotel Casa Verardo in het Nederlands

Heerlijke rustige plek!!

Marijke Smit, 2-9-2012

Hotel Casa Verardo ligt uit de drukte en niet ver van het San Marco!! Het hotel heeft keurige kamers, personeel is uiterst vriendelijk en het ontbijt is voor Italiaanse begrippen zeer royaal. Kortom een aanrader voor een stedentrip naar het mooie Venetie!!!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

aan te raden

sandra, 30-12-2010

het hotel is zeer goed gelegen, behulpzaam personeel, lekker ontbijt in een mooi kader
Gereisd met vrienden in december 2010

Zeer goed hotel

Roland Somers, 22-7-2008

Perfect hotel voor verblijf in Venetië. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding, mooie kamers, heel vriendelijk personeel en een goede ligging nabij St.Marcoplein.

Ook ontbijt heeft ons aangenaam verrast. Een aanrader !!

Gereisd familie in juli 2008

Stefanie, 31-5-2008

Casa verardo , is een echte aanrader,

prijs kwaliteit zeer goed,

super goede ligging,

zeer vriendelijk behulpzaam personeel,

ontbijtruimte is zeer charmant , en meer dan voldoende ontbijt .

zeer hondvriendelijk wij hadden onze Chihuahua mee!

als we terug een citytrip zouden maken naar Venetie nemen we zeker terug Casa verardo !

Gereisd met partner in mei 2008

Jan Bosmans, 5-1-2005

Rustig en mooi gelegen hotel met zeer nette kamers, centraal gelegen nabij 5 minuten wandelen van het San Marco-plein en de busbootaanlegplaats San Zaccaria. Goede service en vriendelijke bediening. Het ontbijtbuffet vond ik wat sober voor wat we hebben betaald maar dit heeft natuurlijk te maken met de periode nl. 28-30 dec 2004. Het hotel bied ook een gratis boot aan naar het glasmuseum in Murano en terugkomen doe je met de normale busboot. Het was een geslaagde trip en een aanrader voor al wie houdt van rustig kuieren door smalle steegjes en 's avonds een gezellig etentje.
    Gereisd anders in januari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Verardo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Verardo in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Verardo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Verardo scoort een 8.75 uit 10 op basis van 7 reviews.