Hotel Ca dei Conti ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ca dei Conti bij:

3 reviews over Hotel Ca dei Conti in het Nederlands

service kan beter

Gigi, 27-8-2012

Drie nachten geboekt, twee nachten overnacht. Bij aankomst werden we gelijk gebracht naar een ander hotel omdat ze vol zaten.. Geen excuses of iets dergelijks. Waren niet blij met de situatie. Tweede dag mochten we wel hier overnachten, ze gaven aan dat we een gratis upgrade kregen, maar dit is onzin. We kregen gewoon de kamer die we geboekt hadden. Service kan dus veel beter. Ligging hotel mooi aan een kanaal en rustig. Kamer en badkamer mooi schoon, lekker overnachten, je voelt je echt in Venetië. Ontbijtruimte was vrij klein, ontbijt goed te doen. Een beetje meer klantvriendelijkheid en het is een aanrader.
Gereisd met partner in januari 2011

Prima gelegen, geen service!

Peter, 10-6-2012

Prima gelegen hotel, jammer dat toen ik ging afrekenen de conversatie niet verder ging dan goedemiddag, heeft u nog iets uit de minibar gebruikt, dat is da € 36 citytax. Geen bedankt en tot ziens, geen 'hoe heeft u het gehad?' . De kamer was prima, de ligging ook en de mevrouw bij het ontbijt vriendelijk, verder niemand gezien ... Geen reden om weg te blijven maar toch ...
Gereisd met partner in juni 2012

super goed hotel

petra, 28-2-2010

Met onze twee kinderen van 10 en 7 jaar hier naartoe geweest.

We hadden een familiekamer, maar we kregen een up grade dus de suite.

Twee hele grote kamers, prima bedden, en schoon.

Vriendelijk personeel.

Minpuntje: We zijn veel gestoken door muggen onze dochter twaalf keer, en dat voor deze tijd van het jaar.

En de ontbijtruimte is erg klein, maar wel goed.

Wel moet je 2.50 extra betalen per persoon voor bacon en eieren.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ca dei Conti bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ca dei Conti in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ca dei Conti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ca dei Conti scoort een 8.2 uit 10 op basis van 4 reviews.