Hotel Bauer *****

Hotel Bauer
Bauer

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bauer bij:

2 reviews over Hotel Bauer in het Nederlands

veel te duur in prijs/kwaliteit

Peter Magné, 10-6-2011

we zouden 'n kamer krijgen volgens de boeking van ruim 30 m2, de kamer was 12 m2. Er was inderdaad sateliet tv, alleen waren er 20 Italiaanse zenders, 2 Turkse, 2 Al Jazeera, CNN, BBC world, SKY sport en SAT1 hier hadden we dus niets aan. Het continentaal ontbijt had 2 dagen achter elkaar lauwe koffie (hier klaagden alle mensen over), de roereieren waren nat en plakkerig, de broodjes keihard (gewoon brood was er niet), ik heb 2 dagen croissants met jam gegeten. 'n plastic flesje water van 25 cl uit de minibar moest ik 8 euro voor betalen, de handdoeken in de badkamer lagen op de grond ('n kast was er niet want daar was ook geen plaats voor), we hadden uitzicht op 'n kerkmuur terwijl we uitzicht op Canal Grande hadden geboekt. Al met al bijna 900 euro voor 2 nachten (en dit was 'n aanbieding want normaal kostte het 2200 euro voor 2 nachten). Dit kan echt niet meer anno 2011.
Gereisd met partner in juni 2011

Fantastisch hotel!

Jan Verhoeven en Loekie van Meerten, 31-7-2010

Wij hebben in hotel Bauer in 2005 onze huwelijksreis doorgebracht.

Achter de wat saaie gevel van dit hotel dat aan de achterkant ligt van het Bauer Palazzo (het luxere Bauer Palazzo is te zien vanaf het Canal Grande)gaat een prachtig hotel schuil. Ontbijt op het terras aan het Canal Grande of op het dakterras. Het hotel heeft een eigen aanlegsteiger, dus geen gesjouw met koffers vanuit de taxiboot. Centraal gelegen, veel goede restaurants in de buurt. San Marcoplein om de hoek. Vriendelijk personeel. Een absolute aanrader.

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bauer in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bauer scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.