Hotel Ai Mori d Oriente ****

8,6

26 reviews over Hotel Ai Mori d Oriente in het Nederlands

Net hotel, prima prijs

Jurgen, 14-11-2015

Dit hotel bezocht tijdens kerst 2014. Prima hotel voor wie het niet erg vindt om een stukje te lopen naar het centrum. Het voordeel is dat het hotel daardoor rustig gelegen is. Keurig verzorgde kamer, lekker ontbijtbuffet.
Gereisd met partner in december 2014

Mooi hotel met net buiten het drukke centrum

Hans, 31-8-2015

Kamers uitstekend en vriendelijk personeel. Ontbijt is erg uitgebreid. Er is geen diner mogelijkheid maar in de bar kun je s-avonds nog allerlei kleine hapjes krijgen
Gereisd met partner in augustus 2015

Prima gelegen rustig hotel met goede kamers

P.van Splunter, 7-5-2014

In de rustige wijk Cannaregio gelegen prima hotel.Kamers waren net gerenoveerd evenals de ontbijtruimtes. Alles zag er tiptop uit, schoon en netjes.Ontbijt standaard maar goed en voldoende, er werd steeds aangevuld ook als het eind van de ontbijttijd in zicht was.Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Standaardkamers niet overdreven groot maar inrichting zoals op de foto's in Moorse stijl. In de badkamer is de douchekop helaas op verkeerde plek opgehangen zodat je deze in de hand moet houden tijdens het douchen om geen overstromingen te veroorzaken. Maar dit is het enige negatieve dat ik kan bedenken over dit hotel. Veel leuke restaurantjes in de buurt waar vooral veel locals eten. Vaporettohaltes goed aan te lopen, maar ook wandelen is.prettig om te doen, er is genoeg te zien!
Gereisd met partner in april 2014

Leuk romantisch hotel

Henco & Marsha, 23-4-2013

Zeer vriendelijk personeel. Goede kamers met alles wat we nodig hadden. Qua eten hebben wij alleen van het ontbijt gebruik gemaakt. Dit was prima maar niet geweldig. Hotel ligt in een rustige wijk met goede restaurants op loopafstand. Ongeveer 30 min lopen naar het San Marco-plein of de Rialto-brug. Prima te doen. Watertaxi stopt voor je deur. Tip: bezoek de glasblazerij op het eiland Murano: voor 10 euro pp met de taxi ben je er. Vonden wij erg leuk om te zien.
Gereisd met partner in april 2013

echt een topper! spreken Engels en Frans

JM Briljant, 27-9-2012

Prima ligging in rustige wijk, Cannaregio op korte loopafstand van de 1e halte met de boot vanaf het Marco Polo vliegveld.

Vriendelijke ontvangst, door personeel wat Engels en Frans spreekt. Wij hadden 3 kamers net naast het hotel, prima voor ons gezin met oudere kinderen. Tv op de kamer, geen Ned zenders, wel gratis Wifi. Ruime , schone kamers helemaal in sfeer zoals op de site te zien is, grote badkamer met heerlijk bad en lekkere zeepjes ed. Wij hebben geen geluidsoverlast bemerkt, Schone kamers, goede service en een heerlijk ontbijt met verse broodjes, fruit, sap en net zoveel koffie en thee als je wilt. Ontbijt kun je op het besloten terras nuttigen of in de eetzaal. Vriendelijke mensen die accuraat werken.

Kleine 10 minuten lopen naar een boot halte Vaporette aan de Canal Grande, naar San Marco kan ook, wij deden er 45 minuten over, onderweg zie je veel van het echte Venetië.

kortom een aanrader, wij verbleven er in september 2012 met ons gezin met 3 bijna volwassen kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

Fantastisch hotel

Saskia, 25-8-2012

Het hotel ligt in een rustige wijk van Venetie. Het is even lopen naar Rialto en San Marcoplein, maar dat is op zich geen straf. Onderweg kom je allemaal leuke winkeltjes, prachtige pleintjes, gebouwen en bruggetjes tegen. De mensen in het hotel zijn erg correct en vriendelijk. We hadden een mooie, ruime en schone kamer, niets op aan te merken. Het ontbijt en de koffie (zoals overal in Venetie) is erg goed. Kortom een echte aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2012

Super mooi hotel in een beeldschone stad

Lisette_de_mooy, 23-4-2012

Hotel is goed bereikbaar met de Alilaguna boot. Paar mooie straatjes door en je bent bij het hotel. Een paar bruggetjes verder en je zit j zo in het centrum! Dus net uit de drukte. Ontbijt vonden wij errug goed! Er is veel, vers en het smaakte goed. Dat heb je wel nodig als je heel de dag in touw bent. Heel het hotel heeft echt een venitiaanse sfeer (Aladin). De kamers zijn super netjes! De badamer mooi en verder is alles lekker schoon. Geen idee wat we ervoor betaald hebben (mijn aanstaande had mij verrast), maar het was echt super goed, een aanrader hoor!!!
Gereisd met partner in juni 2011

Goed hotel in Venetie

patrick_bosman, 22-4-2012

Het hotel is goed en ligt rustig. Vanaf de luchthaven de eerste stop met de Alilaguna boot. En dan ben je zo bij het hotel. Dat ligt maar enkele grachtjes verder. Venetie is niet zo groot en je kan dus alles belopen van dit eiland zelf. Je kan echter ook voor de lokale Vaporetto een meerdagen kaart aanschaffen en dan kom je echt overal. Bovendien kan je dan alles vanaf het water bekijken. Eten in Venetie is niet goed. Je vindt maar zelden een echt goed restaurant en die vragen dan ook meteen prijzen, die ruim boven het normale Nederlandse niveau liggen. In het hotel geurt echter 's morgens vroeg het verse brood al en daar kan je je hart mee ophalen.
Gereisd met partner in april 2012

Gezellig knus hotel

franka van der weerd, 26-8-2010

het hotel is klein en rustig gelegen. het hotel is ingericht in de typische venetiaanse stijl. de service is erg goed en de kamers zijn prima.
Gereisd met vrienden in juli 2010

Boven verwachting goed

Paul, 16-9-2009

Voor deze prijs krijg je geen beter hotel in Venetië.

Vriendelijk personeel, perfecte locatie (wijk: Canaregio, waar 1/3 van alle Ventianen wonen), goede, ruime kamers. Ontbijt is prima (jus, cereals, broodjes, croissants etc) Een echte aanrader.

Je kan de boot nemen (koop direct een meerdaagse kaart, veel voordeliger), maar ook lopen (15minuutjes). Het is vrij makkelijk te vinden. Wel paar bruggen over, dus met enorme hutkoffers is boot makkelijker.

Gereisd met partner in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ai Mori d Oriente bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ai Mori d Oriente in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ai Mori d Oriente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ai Mori d Oriente scoort een 8.6 uit 10 op basis van 33 reviews.