Beoordelingen Hotel Ai Mori d Oriente****

Ai Mori d Oriente****
31 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Ai Mori d Oriente****
Fondamenta della Sensa, Cannaregio 3319, I-30121, Venetië

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ai Mori d Oriente**** in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ai Mori d Oriente**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Ai Mori d Oriente scoort een 8,7 uit 10, op basis van 31 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ai Mori d Oriente**** in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ai Mori d Oriente****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Ai Mori d Oriente**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 39 vakantiefoto's van Hotel Ai Mori d Oriente**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Ai Mori d Oriente**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Veneto. Vergelijk Hotel Ai Mori d Oriente**** met andere accommodaties in Venetië.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

24 beoordelingen over Ai Mori d Oriente****

31 beoordelingen
8,6
8,1
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Prima gelegen rustig hotel met goede kamers"vertalen
P.van Splunter
7,0

07-05-2014 In de rustige wijk Cannaregio gelegen prima hotel.Kamers waren net gerenoveerd evenals de ontbijtruimtes. Alles zag er tiptop uit, schoon en netjes.Ontbijt standaard maar goed en voldoende, er werd steeds aangevuld ook als het eind van de ontbijttijd in zicht was.Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Standaardkamers niet overdreven groot maar inrichting zoals op de foto's in Moorse stijl. In de badkamer is de douchekop helaas op verkeerde plek opgehangen zodat je deze in de hand moet houden tijdens het douchen om geen overstromingen te veroorzaken. Maar dit is het enige negatieve dat ik kan bedenken over dit hotel. Veel leuke restaurantjes in de buurt waar vooral veel locals eten. Vaporettohaltes goed aan te lopen, maar ook wandelen is.prettig om te doen, er is genoeg te zien!

met partner, Apr. 2013
"Leuk romantisch hotel"vertalen
Henco & Marsha
8,0

23-04-2013 Zeer vriendelijk personeel. Goede kamers met alles wat we nodig hadden. Qua eten hebben wij alleen van het ontbijt gebruik gemaakt. Dit was prima maar niet geweldig. Hotel ligt in een rustige wijk met goede restaurants op loopafstand. Ongeveer 30 min lopen naar het San Marco-plein of de Rialto-brug. Prima te doen. Watertaxi stopt voor je deur. Tip: bezoek de glasblazerij op het eiland Murano: voor 10 euro pp met de taxi ben je er. Vonden wij erg leuk om te zien.

met oudere kinderen, Sept. 2012
"Echt een topper! spreken Engels en Frans"vertalen
JM Briljant
7,0

27-09-2012 Prima ligging in rustige wijk, Cannaregio op korte loopafstand van de 1e halte met de boot vanaf het Marco Polo vliegveld.
Vriendelijke ontvangst, door personeel wat Engels en Frans spreekt. Wij hadden 3 kamers net naast het hotel, prima voor ons gezin met oudere kinderen. Tv op de kamer, geen Ned zenders, wel gratis Wifi. Ruime , schone kamers helemaal in sfeer zoals op de site te zien is, grote badkamer met heerlijk bad en lekkere zeepjes ed. Wij hebben geen geluidsoverlast bemerkt, Schone kamers, goede service en een heerlijk ontbijt met verse broodjes, fruit, sap en net zoveel koffie en thee als je wilt. Ontbijt kun je op het besloten terras nuttigen of in de eetzaal. Vriendelijke mensen die accuraat werken.
Kleine 10 minuten lopen naar een boot halte Vaporette aan de Canal Grande, naar San Marco kan ook, wij deden er 45 minuten over, onderweg zie je veel van het echte Venetië.
kortom een aanrader, wij verbleven er in september 2012 met ons gezin met 3 bijna volwassen kinderen.

met partner, Aug. 2012
"Fantastisch hotel"vertalen
Saskia
9,0

25-08-2012 Het hotel ligt in een rustige wijk van Venetie. Het is even lopen naar Rialto en San Marcoplein, maar dat is op zich geen straf. Onderweg kom je allemaal leuke winkeltjes, prachtige pleintjes, gebouwen en bruggetjes tegen. De mensen in het hotel zijn erg correct en vriendelijk. We hadden een mooie, ruime en schone kamer, niets op aan te merken. Het ontbijt en de koffie (zoals overal in Venetie) is erg goed. Kortom een echte aanrader!

met partner, Apr. 2012
"Goed hotel in Venetie"vertalen
patrick_bosman
8,0

22-04-2012 Het hotel is goed en ligt rustig. Vanaf de luchthaven de eerste stop met de Alilaguna boot. En dan ben je zo bij het hotel. Dat ligt maar enkele grachtjes verder. Venetie is niet zo groot en je kan dus alles belopen van dit eiland zelf. Je kan echter ook voor de lokale Vaporetto een meerdagen kaart aanschaffen en dan kom je echt overal. Bovendien kan je dan alles vanaf het water bekijken. Eten in Venetie is niet goed. Je vindt maar zelden een echt goed restaurant en die vragen dan ook meteen prijzen, die ruim boven het normale Nederlandse niveau liggen. In het hotel geurt echter 's morgens vroeg het verse brood al en daar kan je je hart mee ophalen.

met partner, Juni 2011
"Super mooi hotel in een beeldschone stad"vertalen
Lisette_de_mooy
9,0

23-04-2012 Hotel is goed bereikbaar met de Alilaguna boot. Paar mooie straatjes door en je bent bij het hotel. Een paar bruggetjes verder en je zit j zo in het centrum! Dus net uit de drukte. Ontbijt vonden wij errug goed! Er is veel, vers en het smaakte goed. Dat heb je wel nodig als je heel de dag in touw bent. Heel het hotel heeft echt een venitiaanse sfeer (Aladin). De kamers zijn super netjes! De badamer mooi en verder is alles lekker schoon. Geen idee wat we ervoor betaald hebben (mijn aanstaande had mij verrast), maar het was echt super goed, een aanrader hoor!!!

met vrienden, Juli 2010
"Gezellig knus hotel"vertalen
franka van der weer...
6,0
8,0

26-08-2010 het hotel is klein en rustig gelegen. het hotel is ingericht in de typische venetiaanse stijl. de service is erg goed en de kamers zijn prima.

met partner, Sept. 2009
"Boven verwachting goed"vertalen
Paul
8,0

16-09-2009 Voor deze prijs krijg je geen beter hotel in Venetië.
Vriendelijk personeel, perfecte locatie (wijk: Canaregio, waar 1/3 van alle Ventianen wonen), goede, ruime kamers. Ontbijt is prima (jus, cereals, broodjes, croissants etc) Een echte aanrader.

Je kan de boot nemen (koop direct een meerdaagse kaart, veel voordeliger), maar ook lopen (15minuutjes). Het is vrij makkelijk te vinden. Wel paar bruggen over, dus met enorme hutkoffers is boot makkelijker.

met partner, Mrt. 2009
"Romantisch hotel in Ventië"vertalen
Marcel en Bianca Ri...
8,0

11-03-2009 Prima hotel voor een paar dagen in Ventië. Vriendelijk personeel, goed ontbijt en perfectie service. Het hotel ligt aan de rand van Ventië, vanaf het vliegveld raden we aan om de oranje lijn (boot) te nemen en dan de eerste halte uit te stappen dan is het nog maar 5 minuten lopen naar het hotel. Als je niet te veel wilt lopen en in een korte tijd veel wilt zien dan moet je de vaporetto (een lijndienst op het water) nemen voor 3 dagen betaal je 31 euro en kan je er op en af wanneer je maar wilt. Het eiland Murano is ook zeker een bezoekje waard. Zeker een bestemming om nog eens naar terug te gaan.

met partner
"Mooi hotel voor een goede prijs"vertalen
Ineke Sybrandy
8,0

22-12-2008 De ligging van het hotel is prima. Lopen vanaf het busstation is zeker te doen. Neem je tomtom mee en je hoeft niet met een kaart te zoeken. Naar het centrum is het niet ver lopen. Kamer en badkamer waren prima! Ontbijt goed verzorgd en voldoende. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Als je dit hotel voor een leuke aanbiedingsprijs kan boeken kan ik het je zeker aanraden. Veel plezier.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?