Hotel Ai Bareteri

Hotel Ai Bareteri
Ai Bareteri
9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ai Bareteri bij:

2 reviews over Hotel Ai Bareteri in het Nederlands

Fantastisch! We komen graag terug!

Frank, 4-9-2011

Eigenaar zeer behulpzaam. Prima vraagbaak (in het engels gelukkig) voor toeristische activiteiten.

Familiekamer lekker ruim, met airco en aangrenzende badkamer.

Ontbijt met alles erop en eraan! erg lekker!

Misschien een beetje lastig te vinden, maar deze locatie- tussen Rialto en San Marco- biedt een rustig plekje om even bij te komen van de drukte van Venetie. Wij zullen bij een volgend bezoek hier graag weer aankloppen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Kris en Kristien, 19-7-2007

Pas terug van Locanda ai bareteri. We verbleven in deze bed and breakfast 4 nachten met onze 2 kinderen (11 & 13) om Venetië verder te verkennen na een daguitstap enkele jaren geleden en zijn vastbesloten terug te keren naar deze ideale locatie met een hart. We werden zeer vriendelijk onthaald en kregen onmiddellijk zeer veel tips. Venetië is niet goedkoop maar dankzij hun tips konden we meer uit onze vakantie halen dan we zelf hadden gepland. De familiekamer (quadruple) was ruim en goed verzorgd (dagelijks onderhoud en wissel badlinnen). Airco en een minibar (democratische prijzen) maakten het geheel compleet.
Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ai Bareteri in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ai Bareteri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ai Bareteri scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.