Hotel Aaron ***

Aaron
6,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aaron bij:

3 reviews over Hotel Aaron in het Nederlands

Kleine, basic kamer (maar wel schoon)

J. Veldhuizen, 7-7-2017

In principe was de badkamer prima, maar wel heel klein. Ik heb een normaal postuur, maar ik stond zo wat met mijn neus tegen de douchedeur. Ook moet je geen lange benen hebben als je op het toilet zit, want dan kom je tegen de wastafel aan. Verder was er weinig opbergruimte (niet dat ik dat nodig had) en het bed lag absoluut niet lekker. Ik had enorm last van mijn rug na 3 dagen in dat bed geslapen te hebben. Ook is het bed vrij smal, dus als je beide groot van postuur bent, dan pas je er niet fatsoenlijk in. Wel was de kamer heel schoon en de handdoeken werden dagelijks vervangen. Ook werd de zeep (kleine verpakkingen) dagelijks bijgevuld.

Het ontbijt was wel prima en smaakte goed. De bushalte zat ook vrij dichtbij het hotel (3 minuten lopen), waarmee je - met bus 2 - met 17 minuten in Venetië stond. Verder was het personeel heel vriendelijk. Al met al zou ik dit hotel niet aanraden, aangezien de kamer ontzettend klein was (je stootte overal tegenaan) en omdat het bed niet lekker lag.

Gereisd met partner in juli 2017

geweldig!, 15-3-2017

Voor de prijs die ervoor betaald krijg je goede service en nette kamers voor terug! Erg centraal gelegen en makkelijk venetie te bereiken met de trein en bus. 1 minuutje lopen naar de bus en 6 minuten naar mestre railstation.

Geweldig!

Gereisd met vrienden in maart 2017

handig voor venetie

Gemma, 21-7-2012

Hotel dicht bij station Mestre waarvandaan je binnen een kwartier in Venetie zit. Kamer is klein maar schoon. Douche is ontzettend klein (ongeveer 80x50), als je meer dan volslank bent, dan kom je er niet eens in vanwege het douchedeurtje. Water stroomde niet weg, en na een melding bij het personeel werd daar niets aan gedaan. Ontbijt was waardeloos, weinig keuze en een veel te kleine ontbijtruimte voor de hoeveelheid gasten.
Gereisd met partner in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aaron bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aaron in Venetië, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aaron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aaron scoort een 6.88 uit 10 op basis van 3 reviews.