Bed and Breakfast Mezzaluna ***

Bed and Breakfast Mezzaluna
Mezzaluna

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mezzaluna bij:

2 reviews over Bed and Breakfast Mezzaluna in het Nederlands

Prima B & B met uitstekende service

E. Wessels, 25-9-2008

Wij verbleven hier afgelopen week. Het is ons prima bevallen. Kamer is groot genoeg en netjes. Badkamer is ruim. Bed lag goed. Ontbijt is goed, zeker voor Italiaanse begrippen. De ligging is rustig, (heerlijk stil 's nachts), maar toch redelijk centraal. Met de bus in 10 min. in centrum. Check in de hal de vertrektijden, gaat 2 keer per uur. Ontbijt is nu tot half 10. Gratis internet en gratis fietsverhuur. En eigenaar haalde en bracht ons van/naar het vliegveld, super! De prijs/kwaliteit verhouding is wat mij betreft uitstekend!
Gereisd met partner in september 2008

miranda, 18-10-2007

Mezzaluna is een bed&Breakfast ook heeft paulo Eden (ook in Treviso) hier zijn wij geweest van 14 t/m 17 oktober 2007. Je hebt gewoon een huis met verschillende kamers, die eenvoudig zijn maar zeer netjes. Zeer geschikt om bv dagjes naar Ventie te gaan. Onbijt simpel maar goed, ook komt hij je gratis afhalen op het vliegveld en de prijs is zeer goedkoop.Een minpuntje je kunt maar ontbijten tot 09.00 dit had van ons wel iets langer gemogen. Maar echt een aanrader.
Gereisd met vrienden in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mezzaluna in Treviso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mezzaluna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Mezzaluna scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.