Hotel Best Western Al Fogher ***

Hotel Best Western Al Fogher
Best Western Al Fogher

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Al Fogher bij:

1 review over Hotel Best Western Al Fogher in het Nederlands

goed

E. Dijkman, 12-5-2013

Goed hotel om te verblijven voor een bezoek aan Venetië. Ook wel als hotel op doorreis naar het zuiden van Italië of kroatie. Mooie kamers en goede badkamer. 2 dagen na ons verblijf werd het restaurant weer geopend na enige tijd gesloten te zijn geweest. Dus diner twee maal in de binnenstad. Daar op het marktplein overigens prima gegeten. Ontbijt in hotel ook goed.

Hotel is tevens zakenhotel door ligging aan de rand van Treviso. We verbleven hier twee nachten om van hieruit Venetië te bezoeken. We gingen met de trein wat ons uitstekend is bevallen. Je komt in venetië aan bij de aanlegsteigers van de rondvaartboten. Dit hotel is voor een paar overnachtingen een aanrader. Boeken via site van Best Western was het meest gunstigst.

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Al Fogher in Treviso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Al Fogher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Al Fogher scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.