Hotel Annia Park ****

Hotel Annia Park
Annia Park
8,6

4 reviews over Hotel Annia Park in het Nederlands

Zeer mooi, klein luchthavenhotel.

., 2-11-2013

We hebben dit hotel voor een overnachting tijdens onze cruise gekozen. We waren meer dan tevreden. Onze vlucht kwam om 23:30 in Venetië aan. We zijn door een pendelbus naar het hotel gebracht en hebben er ingecheckt. De kamers zijn echt super. Zeer ruim. Het hele hotel is zeer klein. ongeveer 20 kamers. Voor een luchthavenhotel is het echt niet groot. De kamers hebben airco. Wij wilden echter het raam opendoen, maar dat kan je beter laten omdat er vlak voor het hotel een snelweg loopt. Het ontbijt was echt super. Alles wat je hartje begeert en een heerlijke rust. We zullen dit hotel nog eens boeken voor een tussenstop.
Gereisd anders in november 2013

Was fantastisch!

., 1-10-2012

Wij hadden het hotel als uitvalsbasis voor ons bezoek aan Venetië gekozen, aangezien we eerder met onze eigen auto in Toscane waren en zoals bekend is, kan je in Venetië niet met de auto rijden, noch parkeren. We waren niet echt zeker van de keuze van dit hotel, maar hoewel het slechts 800 meter van de start-/landingsbaan van de luchthaven ligt, hebben we niets gehoord. Ook niets van de snelweg naast hotel. Het ontbijt was echt superklasse. Met de bus (halte op ongeveer 400 meter) geraak je voor €2,50 in 20 minuten in het hartje van Venetië. De kamer was volledig nieuw en chique ingericht. Er was ook een Duitse TV-zender; je moet er gewoon even naar zoeken:-) De schoonmaak was helemaal geweldig. Zelfs de afvoerstop in de wastafel zag er elke dag als nieuw uit! Ondanks de ietwat onorthodoxe ligging, echt aanbevelenswaardig!
Gereisd anders in oktober 2012

Aangenaam met een eigen pendelbus naar de luchthav

., 28-9-2012

Bij de luchthaven 'Marco Polo' gelegen, maar geen vliegtuiglawaai te horen dat spreekt voor zich. Goede sfeer, goede bar, goed ontbijt. Afstand tot de bushalte naar Venetië is kort maar zonder stoep, dat is problematisch.
Gereisd anders in september 2012

Leuk en doelmatig hotel.

., 29-6-2012

Hotel is ideaal geschikt voor een stedentrip, we waren op doorreis naar een cruise. Zeer gunstige ligging bij de luchthaven, goed bereikbaar, vriendelijk personeel bij de receptie, zuivere en vriendelijke kamers, we zouden het hotel weer kiezen.
Gereisd anders in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Annia Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Annia Park in Tessera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Annia Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Annia Park scoort een 8.56 uit 10 op basis van 4 reviews.