Camping Oasi ***

6,9

49 reviews over Camping Oasi in het Nederlands

prettige camping

harrie, 26-7-2017

Leuke camping, veel vaste gasten, maar aangename mensen, alleen contact verloopt stroef, de meesten spreken alleen Italiaans, maar behulpzaam en vriendelijk. Aan zee gelegen, sanitair prima en twee keer daags schoongemaakt. Leuk klein winkeltje en bar, enig minpunt en grote irritatie, er zijn werknemers die de boel bedonderen, of ze vragen teveel of geven op gewiekste manier te weinig geld terug, ergernis voor meerdere gasten,erg jammer voor verder een prima camping
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Ongezellige camping

Heidi, 20-1-2017

We hadden een mooie ruime plaats, op een verder nogal ongezellige camping met veel vaste gasten. Het sanitair is matig, er is geen toiletpapier aanwezig. De camping ligt dichtbij het strand, in de periode dat wij er waren werd daar gewerkt en was het een grote modderpoel. Het dorp Chioggia is te ver om vanaf de camping even naar toe te lopen, jammer want het is wel een leuk dorp. Voor wifi moet je veel bijbetalen. Stroom is 6A.
Gereisd met partner in april 2016

Nooit Meer

martin, 16-8-2016

Bij aankomst bij de receptie wordt je ontvangen door erg onvriendelijk personeel. Je bent verplicht om je ID kaart achter te laten, die houden ze vast tot je weer vertrekt. Als je vraagt waarom, krijg je als antwoord: ja stel eens voor dat u vernielingen aanricht. Wij hadden geboekt op het achterveld bij het strand en heb daar ook een bevestigingsmail van, maar we kregen een plaatje tussen de vaste Italianen toegewezen. Zijn we niet mee akkoord gegaan en naar veel overleggen met de receptie kregen we een plaatsje bij de ingang van het strand pad. Elke dag veel harde muziek bij het zwembad tussen 12.30 en 15.30 gesloten trouwens en dan bedoel ik ook echt hard. Het is vakantie dus er moet wel wat vertier zijn maar dit was verschrikkelijk. Verder wordt je daar als Nederlandse camping gast gewoon niet serieus genomen.Tussen 13.30 en 15.30 kan je niet de camping op of af, behalve als je Italiaan bent die kunnen alles permitteren. Enige lichtpuntje is dat het sanitair erg schoon is. Restaurant op de camping is helemaal niks. Zijn er 16 dagen geweest maar had het na dik een week al bekeken. Ze hebben ook een Anwb keur merk, maar denk dat de keurmeester blind of doof is geweest. Conclusie erg teleurgesteld in deze camping en het personeel.
Gereisd met partner in augustus 2016
Valeria Tiozzo, Proprietario, 25-1-2017

Goodmorning, thank you for your feedback but we need to clear few things. We actually ask for personal documents to be kept in reception but also give the chance to leave a caution instead of them. In anycase clients get their documents or caution back by their departure or in case they must leave too early in the morning or too late in the night, we ask for a caution that we rembourse by bank transfer.

All our pitches are equal and since the campingsite is not too big, any facilities is approachable in few moments: I really do not understand why someone is coming to Italy and do not want to have Italians nearby. And let me say that all clients can join our services equally and they also have to respect the campingsite's rules in the same way: there are not differences between anybody!

Last but not least: the restaurants. Our site have: one pizzeria near the pools area, one restaurant between the campingsite's exit and the beach, one fast food on the beach, one ice cream kiosk near the sea. Once again, I cannot understand how you can consider our restaurant offer too poor...

Your sincerely

Nooit meer

judith, 4-9-2015

Camping oasi is een camping voor de Italiaanse kampeerder er wordt veel met 2 maten gemeten. Toppunt was toen er een groep van de acsi kwam alles en iedereen moest wijken en regels werden toen spontaan overboord gegooid.

De zo streng gehandhaafd siësta van 13.30 tot 15.30 was spontaan verdampt en klagen had geen nut. Ook bij uitchecken moest je goed opletten want voor je het weet moest je nog de gehuurde fietsen afrekenen terwijl wij onze eigen fietsen bij ons hebben. Onze Belgische buurman van een paar veldjes verder waren ze even vergeten zijn 150 euro aanbetaling te verrekenen. Al met al weinig te doen in de direct omgeving zeker na 1 september. En echt welkom ben ook al niet ze meten heel erg met 2 mate om nog maar te zwijgen van hun gedrag naar de gasten die er al waren toen de acsi groep kwam.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima camping

Maurice, 31-8-2015

2 nachten verbleven met camper.

Mooie ruime staanplaats. Camping is wel erg italiaans. Animatie is vooral voor de italianen geschikt. Voor de kinderen wel een overzichtelijke camping, prima speeltuintje, goed zwembad en strand op loopafstand met eigen plaatsen voor campinggasten met ligbed en parasol. Zou hier prima een week kunnen vertoeven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Nooit meer!

gercoline, 17-8-2015

Vreselijke camping. chagerijnig personeel, mobile home was netjes ingericht maar je moest je auto pal voor de deur parkeren waardoor je auto je uitzicht was. totaal niets te doen op de camping. er zou animatie zijn, maar behlave een enkele keer dat ik ze zag kleuren met de allerkleinste kinderen werd er niets gedaan. Het zwembad sloot om 13.00 tot 15.30 uur maar je werd er om 12.30 uur al uitgejaagd. Van tevoren werd niet verteled dat je moest betalen voor de airco in je huisje, er werd net gedaan alsof je alleen borg moest betalen voor je pasje. de camping ligt veel te ver van de boulevard van sottomarina. Een landweg af van ca 4 km buiten de bewoonde wereld. Kortom noooooit meer!!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

naar ons zin gehad!

m&m, 25-8-2014

Leuke camping alleen echt heel jammer dat een groot gedeelte vol staat met vaste bewoners .Het is een echt Italiaanse camping met kinderanimatie in het Italiaans.De stacaravan was groot genoeg voor 5 personen alleen er was geen koekenpan dus een ei bakken in de wok tja beetje moeilijk.Koffiezetapparaatje kon je ophalen bij receptie ,waar ze goed engels spraken.

verder goed zwembad en mooi zandstrand met zeer onvriendelijk personeel die de bedjes voor je klaar zetten.Lekkere pizza gegeten bij het restaurant gehaald.

wasje draaien kan voor 5 euro in het washok daar zag het er netjes uit.

kortom goed naar ons zin gehad maar we wilde graag op het eind naar huis wat we niet vaak hebben

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Redelijk maar niet voor herhaling vatbaar.

Fam. Valk, 20-8-2013

Kleine camping direct aan ruim zandstrand. Door de pier wel veel last van troep in zeewater. Erg vriendelijke mensen bij receptie, caravan (geboekt bij camping site) ruim en compleet ingericht. Zwembad heeft geen ligstoelen, en is niet bijzonder. Chioggia leuk om op de fiets te doen(fietsen voor 25 euro p/w) en vanaf daar een boottocht naar Venetië of eilanden te maken. Restaurant op camping is zeer slecht (onverzorgd en onbeschoft personeel) maar restaurant aan strand is veel beter. Kortom :Aardige camping, maar niet voor herhaling vatbaar.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Mooie camping in niemandsland

vakantiegangers, 15-8-2013

De camping ligt ongeveer 2500 m1 vanuit chioggia in een buitengebied.

Om naar chioggia te komeen heb je dus fietsen of een auto nodig.

Sanitair, zwembad, strand, en andere voorzieningen zijn prima in orde.

De winkel stelt niet veel voor met een zeer beperkt assortiment.

De animatie voor de kinderen is helaas alleen voor de italiaanse kinderen geschikt. De animatieleiding spreekt praktisch geen andere talen.

Tevens is Luca het hoofd van de animatie vanaf 21:30 uur tot 23:00 uur elke avond een waterval van woorden (in het Italiaans) die over de gehele camping zeer luidruchtig te horen is

Behalve Chioggia (en Venetie) is er in de regio wienig te beleven

Concluie: De Camping is ons goed bevallen, de animatie voor de kinderen was slecht, en in de omgeving is weinig te doen.

Op de camping valt weinig aan te merken

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Kleine camping op loopafstand van het strand

Judith, 31-7-2013

Wij verbleven in een mobilhome type tahiti. Met drie kinderen is de 2e slaapkamer aan de krappe kant. De 2 bedden op de grond staan erg dicht bij elkaar, er is geen ruimte voor een trappetje voor het stapelbed. In het stapelbed past geen kind van een jaar of 10 of het moet met opgetrokken knieën liggen. Wel is er een ruime kast op de kamer. Op de ouder slaapkamer zijn zelfs 2 ruime kasten aanwezig, bergruimte genoeg dus. De badkamer/wc is prima van afmeting met ook ruime opbergmogelijkheden. De douche zelf is erg krap, vooral omdat de deurtjes naar binnen klappen. Het water is helaas niet stabiel van temperatuur te krijgen, hetgeen niet prettig douchen is. Het keukentje voldoet prima, ideaal dat er 2 wasbakken zijn en ook hier weer ruime opbergmogelijkheden. Jammer dat er weinig kookgereedschap en bestek ed aanwezig is. De koelkast is ruim en heeft een apart diepvriesvak, heel erg fijn.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Oasi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oasi in Sottomarina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oasi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Oasi scoort een 6.93 uit 10 op basis van 76 reviews.