Beoordelingen Camping Miramare**

Miramare**
37 beoordelingen
Beoordelingen Camping Miramare**
Via A. Barbarigo 103, I-30015, Sottomarina

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Miramare** in Sottomarina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Miramare** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Miramare scoort een 7,7 uit 10, op basis van 37 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Miramare** in Sottomarina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Miramare**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Miramare** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 14 vakantiefoto's van Camping Miramare** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Veneto. Vergelijk Camping Miramare** met andere accommodaties in Sottomarina.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

35 beoordelingen over Miramare**

37 beoordelingen
7,6
7,2
8,2
6,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juni 2014
"Leuke camping op loopafstand van Sottomarina"vertalen
hanny
7,0

10-07-2014 De camping bestaat uit 2 delen, gescheiden door een weg. wij stonden op het gedeelte aan de kant van de receptie. We konden zelf een plek uitzoeken, en werden geholpen door een vriendelijke man van de camping op de fiets die alle vrije plekken uit zijn hoofd wist. Het strand ligt slechts op kleine loopafstand en ziet er mooi uit. Sottomarina zelf ligt op loopafstand. Ook het nabij gelegen Chioggia is lopend te doen als je een wandeling van een uurtje aan kunt. Anders rijdt er een lokale bus of een toeristentreintje.

met partner, Juni 2014
"Ongezellige maar goede camping."vertalen
Jeroen
5,0
6,0

03-07-2014 Ligging: Direct gelegen aan de kust met een eigen strand. Met de fiets zijn meerdere supermarkten en restaurants in Sottomarina te bereiken in 5 -10 minuten. Chioggia is 15 minuten fietsen.

Staanplaats: Camping bestaat uit 2 delen gescheiden door een rustige straat. . Wij stonden aan de overkant op een ruime plaats. Onze grote tent (7×3) kon hier makkelijk staan. Er is voldoende parkeergelegenheid op de camping. De meeste plaatsen hebben veel schaduw. In het nieuwere deel is door jonge aanplant minder schaduw.

Algemeen: Op de camping zijn veel plaatsen gereserveerd voor vaste gasten uit Italië. Dit geeft de camping een rommelige uitstraling en maakt het ongezellig. Het zwembad is prima. De eigenaren zijn tot laat in de avond aanwezig en vriendelijk. Er is een kleine supermarkt met verse broodjes.

Sanitair: Er zijn meerdere gebouwen. Het sanitair bevat voldoende douches. Bij ons waren 10 toiletten waarvan 7 hurktoiletten. Het sanitair wordt de hele dag gereinigd en is schoon.

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Prima plek."vertalen
Monteque
9,0

18-09-2013 Leuke kleine familie camping. Gerund door een familie die alles doet om het je naar de zin te maken. Prima strand. Muggen wel een klein beetje, maar de horror verhalen die er eerder staan, hebben wij niets van gemerkt.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Miramare** bij:

met partner, Juli 2013
"Fantasche Camping"vertalen
Een Friies
7,0

20-08-2013 Camping Mira mare bestaat uit twee delen. Deel (1) receptie kant ligt wat dichter bij de ingang van het strand, maar wel minder schaduw. Daar vinden zich ook het Zwembad en Restaurant waar je goed en goedkoop eten kan. Tevens is hier s `avonds ook wat voor de kleine kinderen te doen. S `middags wordt er een waterpolo wedstrijd voor de ouderen georganiseerd.
Deel (2) Dit deel van de camping bestaat ook uit straten hier heb je veel goede schaduw staanplaatsen. Hier bevinden zich ook een voetbal en volleybal veld.
Sanitair gelegenheden worden vele malen per dag goed schoon gemaakt.
Het personeel is vriendelijk en bij ons aankomst zijn de uitstapjes en beziend waardigheden gelijktijdig bij incheck uitgelegd.

met partner, Juni 2013
"Nee dit is het niet"vertalen
MaNo
5,0

05-07-2013 Voor een bezoek aan Venetië zochten wij een camping in de buurt. Dit is toch nog zeker 50 km van Venetië af. We konden voor 11 euro met de bus heen en terug naar Venetië. Elk half uur vertrekt de bus tot half 12 's avonds.
Camping ligt gelukkig niet aan de drukke weg, maar ergens in een zijstraat met nog 5 andere campings. Dat maakt het qua ligging wel beter t.o.v. de vele campings aan de boulevard. Gezelligheid had deze camping niet, maar volgens mij zijn deze in Italië maar zeldzaam. Wij stonden op het rustigere en mooiere gedeelte (no 1) van de camping. Zeer vriendelijk personeel. Het sanitair was oud en ik schrok van de toiletten (de ouderwetse gaten). Gelukkig hadden ze 2 normale toiletten. Warm water was schaars.
Het strand is wel een stukje lopen als je op het 1e gedeelte van de camping zit. Ook het strand was het net niet. Opgespoten strand en wil je de zee in, zit je vervolgens met je voeten en benen in de zwarte smurie. Plaatsen Sottomarina en Choiggia zijn niet leuk.

met partner, Sept. 2012
"Strandcamping"vertalen
Rob
8,0

24-09-2012 De camping ligt dirtect aan zee. Bestaat uit twee gedeelten, gescheiden door een openbare weg ( lokaal verkeer). Gedeelte aan zee is voor de stacaravans. Hier zijn ook restaurant, zwembad en overige voorzieningen. Gedeelte aan de andere kant van de weg is veel rustiger.
Sanitair is netjes en wordt goed schoongehouden.
Zeer vriendelijke eigenaar, doet moeite om het de gasten naar de zin te maken.
Op loopafstand van de camping ligt het gezellige Sottomarina.

met partner, Aug. 2012
"Prima Camping"vertalen
hoornbloem
9,0

26-08-2012 Heerlijke camping aan het strand.
Een fiets is aan te raden als je naar het dorpje wilt. Zeker Chioggia is een aanrader.
Twee kleine minpunten. De kidsclub die 's avonds om half 11 begint en in mijn ogen (vooral oren) elke avond hetzelfde was.
En hoe rekening met de harde, zanderige en stoffige ondergrond.

met partner, Juli 2012
"Leuke camping!"vertalen
KdH
8,0

18-09-2012 Wij hebben met onze tent een week op deze camping gestaan. Mooie grote staanplaats, sanitair goed in orde, prettige ruimte douches, wc's redelijk schoon. Wij stonden tussen Italianen met vaste staanplaatsen en moesten de kinderen even duidelijk maken dat het niet de bedoeling was dat ze dwars over onze staanplaats langs de auto heen en weer renden, maar daarna was het ook klaar. Iedereen was erg vriendelijk, receptie is behulpzaam en er wordt goed engels gesproken. Fietsen huren is echt een aanrader. Zo kun je Sottomarina en het naastgelegen plaatsje Chioggia verkennen. Wij zijn in de haven nog op de boot naar Venetie geweest. Hartstikke leuk. één heel belangrijke tip: Neem Deet mee, want het barst op de camping en in het stadje vanaf een uur of 18.00 van de muggen...

met jonge kinderen, Juli 2012
"Supervakantie doorgebracht."vertalen
Pascal
10,0

16-08-2012 Drie fantastische weken doorgebracht.
Dit is echt een kindvriendelijke camping. De kinderen kunnen er fietsen, steppen, voetballen, ... Het zwembad is voldoende groot en heel netjes onderhouden. Ook het sanitair is heel proper. Heel vriendelijke -meertalige- personen aan de receptie. Lekker eten in het restaurant, betaling met bankkaart mogelijk.
Enige minpuntjes:
- Wi-Fi zou mogen gratis zijn;
- Winkeltje zou kunnen werken met bankkaarten (nu enkel cash);
- (hier kan de camping wel niets aan doen) luidruchtige vuilnisophaling vroeg in de ochtend;

met jonge kinderen, Juli 2012
"Wij komen terug"vertalen
Mirjam
8,0

06-08-2012 Super camping. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Lekker gegeten in het restaurant, zwembad super, animatieteam top. Wij kunnen geen Itiliaans maar door hun mimic prima te volgen en zeer grappig. Verder was er iemand van vacansolei aanwezig die vertaalde. Wij hebben zelf nog meegedaan met spelletjes. Camping baas zeer vriendelijk. Strand lag niet vol, aan de linkerkant kon je parasols en bedden huren. Dit niet gedaan. We namen onze stoelen mee. Verder reed er. Een mobiele drink kar rond. Staanplekken groot.
Ons werd verteld dat Italië zo duur was maar dit is gelijk aan Nederland.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?