Beoordelingen Camping Miramare**

Miramare**
42 beoordelingen
Beoordelingen Camping Miramare**
Via A. Barbarigo 103, I-30015, Sottomarina

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Miramare** in Sottomarina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Miramare** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Miramare scoort een 7,8 uit 10, op basis van 42 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Miramare** in Sottomarina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Miramare**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Miramare** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 14 vakantiefoto's van Camping Miramare** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Veneto. Vergelijk Camping Miramare** met andere accommodaties in Sottomarina.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,4
8,3
6,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Mooie uitvalsbasis."vertalen
Mirjam
6,0

26-08-2014 Camping is oke, veel Italianen die elkaar goed kennen. Camping wordt gescheiden door de weg, veel verkeer voor alle campings aan diezelfde weg. Zandvoort en Scheveningen zijn rustige oorden vergeleken bij dit strand. De omgeving is redelijk saai, maar is een perfecte uitvalsbasis voor alle mooie plaatsen op 1 a 2 uur rijden. Alle wegen rondom de camping zijn 2 baans, dus neem de tijd!
Het personeel is zeer vriendelijk, de broodjes en de prosciutto crudo zijn overheerlijk. Het restaurant is inderdaad niet gezellig, maar dat maken de pizza's helemaal goed. Wij hadden een sta-caravan, die lag mooi, aan het speelveldje aan de overkant van de weg. Hier hadden we 's avonds wel wat last van de Italiaanse pubers die elkaar erg leuk vinden... De muggen zijn lastig, je ziet/hoort ze niet, maar met goed smeren en lange kleding kom je een heel eind. Voor onze zoon van 16 was er niets te beleven, maar gelukkig zijn we elke dag op pad gegaan, dat was ook de opzet van deze vakantie/reis.

Met partner, Aug. 2014
"Fantastische plek"vertalen
wij
7,0

13-08-2014 Wij zijn 9 dagen daar geweest, wegens omstandigheden moesten wij eerder naar huis.
Er is een probleem, er zijn veel muggen, maar daar is zeker wat tegen tedoen.
De camping is niet tegroot, en iedereen is er vrolijk.
De medewerkers zijn allemaal heel vriendelijk. Misschien gaan we volgend jaar weer terug.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Zeer genoten en vriendelijk."vertalen
Fam Heins
8,0

17-08-2014 Camping heeft een goede ligging, supermarkten op loop en fietsafstand. Op de camping zijn fietsen te huur voor € 25,- per week. wij gingen vaak naar de Lidl waar een ruim assortiment verse broodjes zijn te halen. Sanitair wordt doorlopend schoongehouden. Wij en de kinderen, 13,15,16 en 17 jaar hebben zich goed vermaakt. Strand dichtbij, omliggende dorpjes bezocht en een boot gehuurd in Chioggia en daarmee door Venetië gevaren. Prachtige belevenis. 2½ week heerlijk genoten van onze ruime plaats, de lekkere pizza`s en het buiten leven.

De beste prijzen en last minutes voor Camping Miramare** bij:

Met partner, Juni 2014
"Leuke camping op loopafstand van Sottomarina"vertalen
hanny
7,0

10-07-2014 De camping bestaat uit 2 delen, gescheiden door een weg. wij stonden op het gedeelte aan de kant van de receptie. We konden zelf een plek uitzoeken, en werden geholpen door een vriendelijke man van de camping op de fiets die alle vrije plekken uit zijn hoofd wist. Het strand ligt slechts op kleine loopafstand en ziet er mooi uit. Sottomarina zelf ligt op loopafstand. Ook het nabij gelegen Chioggia is lopend te doen als je een wandeling van een uurtje aan kunt. Anders rijdt er een lokale bus of een toeristentreintje.

Met partner, Juni 2014
"Ongezellige maar goede camping."vertalen
Jeroen
5,0
6,0

03-07-2014 Ligging: Direct gelegen aan de kust met een eigen strand. Met de fiets zijn meerdere supermarkten en restaurants in Sottomarina te bereiken in 5 -10 minuten. Chioggia is 15 minuten fietsen.

Staanplaats: Camping bestaat uit 2 delen gescheiden door een rustige straat. . Wij stonden aan de overkant op een ruime plaats. Onze grote tent (7×3) kon hier makkelijk staan. Er is voldoende parkeergelegenheid op de camping. De meeste plaatsen hebben veel schaduw. In het nieuwere deel is door jonge aanplant minder schaduw.

Algemeen: Op de camping zijn veel plaatsen gereserveerd voor vaste gasten uit Italië. Dit geeft de camping een rommelige uitstraling en maakt het ongezellig. Het zwembad is prima. De eigenaren zijn tot laat in de avond aanwezig en vriendelijk. Er is een kleine supermarkt met verse broodjes.

Sanitair: Er zijn meerdere gebouwen. Het sanitair bevat voldoende douches. Bij ons waren 10 toiletten waarvan 7 hurktoiletten. Het sanitair wordt de hele dag gereinigd en is schoon.

Met jonge kinderen, Sept. 2013
"Prima plek."vertalen
Monteque
10,0
9,0

18-09-2013 Leuke kleine familie camping. Gerund door een familie die alles doet om het je naar de zin te maken. Prima strand. Muggen wel een klein beetje, maar de horror verhalen die er eerder staan, hebben wij niets van gemerkt.

Met partner, Juli 2013
"Fantasche Camping"vertalen
Een Friies
7,0

20-08-2013 Camping Mira mare bestaat uit twee delen. Deel (1) receptie kant ligt wat dichter bij de ingang van het strand, maar wel minder schaduw. Daar vinden zich ook het Zwembad en Restaurant waar je goed en goedkoop eten kan. Tevens is hier s `avonds ook wat voor de kleine kinderen te doen. S `middags wordt er een waterpolo wedstrijd voor de ouderen georganiseerd.
Deel (2) Dit deel van de camping bestaat ook uit straten hier heb je veel goede schaduw staanplaatsen. Hier bevinden zich ook een voetbal en volleybal veld.
Sanitair gelegenheden worden vele malen per dag goed schoon gemaakt.
Het personeel is vriendelijk en bij ons aankomst zijn de uitstapjes en beziend waardigheden gelijktijdig bij incheck uitgelegd.

Met partner, Juni 2013
"Nee dit is het niet"vertalen
MaNo
5,0

05-07-2013 Voor een bezoek aan Venetië zochten wij een camping in de buurt. Dit is toch nog zeker 50 km van Venetië af. We konden voor 11 euro met de bus heen en terug naar Venetië. Elk half uur vertrekt de bus tot half 12 's avonds.
Camping ligt gelukkig niet aan de drukke weg, maar ergens in een zijstraat met nog 5 andere campings. Dat maakt het qua ligging wel beter t.o.v. de vele campings aan de boulevard. Gezelligheid had deze camping niet, maar volgens mij zijn deze in Italië maar zeldzaam. Wij stonden op het rustigere en mooiere gedeelte (no 1) van de camping. Zeer vriendelijk personeel. Het sanitair was oud en ik schrok van de toiletten (de ouderwetse gaten). Gelukkig hadden ze 2 normale toiletten. Warm water was schaars.
Het strand is wel een stukje lopen als je op het 1e gedeelte van de camping zit. Ook het strand was het net niet. Opgespoten strand en wil je de zee in, zit je vervolgens met je voeten en benen in de zwarte smurie. Plaatsen Sottomarina en Choiggia zijn niet leuk.

Met partner, Sept. 2012
"Strandcamping"vertalen
Rob
8,0

24-09-2012 De camping ligt dirtect aan zee. Bestaat uit twee gedeelten, gescheiden door een openbare weg ( lokaal verkeer). Gedeelte aan zee is voor de stacaravans. Hier zijn ook restaurant, zwembad en overige voorzieningen. Gedeelte aan de andere kant van de weg is veel rustiger.
Sanitair is netjes en wordt goed schoongehouden.
Zeer vriendelijke eigenaar, doet moeite om het de gasten naar de zin te maken.
Op loopafstand van de camping ligt het gezellige Sottomarina.

Met partner, Aug. 2012
"Prima Camping"vertalen
hoornbloem
9,0

26-08-2012 Heerlijke camping aan het strand.
Een fiets is aan te raden als je naar het dorpje wilt. Zeker Chioggia is een aanrader.
Twee kleine minpunten. De kidsclub die 's avonds om half 11 begint en in mijn ogen (vooral oren) elke avond hetzelfde was.
En hoe rekening met de harde, zanderige en stoffige ondergrond.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?