Matig

1 review over Vakantiehuis Molino in het Nederlands

Dit nooit meer

Danielle Tan, 20-10-2008

Sfeervol huis op groot landgoed met zwembad en tennisbaan. Ligging zeer gunstig t.o.v. Gardameer en leuke plaatsjes. Wel vlakbij een spoorbaan (duidelijk hoorbaar) en een snelweg.

Gebruikmaking van het zwembad was slechts mogelijk tussen 10.00 en 16.00 uur; dit was niet gecommuniceerd op de website. We werden zeer onvriendelijk het zwembad uitgestuurd. Zeer ongastvrije en onvriendelijke huiseigenaren die nauwelijks engels spreken.

Bij aankomst niet genoeg handdoeken en beddegoed en zo hadden wij nog 15 klachten. We voelden ons niet welkom; alles was teveel voor deze mensen. Het ging hen alleen om het ontvangen van (Veel) geld, service 0. Naast een behoorlijke huur nog veel kosten aan gas en licht.

Daarnaast is de organisatie ons in zorgvuldigheid en service bijzonder tegen gevallen. Aan onze klachten werd ter plaatse niets gedaan en beloftes om terug te bellen werden niet nagekomen. Wij zullen nooit meer boeken bij deze organisatie.

Gereisd anders in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Molino in San Giorgio in Salici, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Molino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Molino scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.