Matig

1 review over Appartement Verde Chiaro in het Nederlands

Nooit meer!

Marian van Hardeveld, 6-12-2009

Appartement Verde Chiaro*** in Rosolina Mare geboekt via touroperator,voldeed absoluut niet aan onze verwachting. Zwembad sluit tussen 13.00 tot 15.00 uur, badmuts verplicht, kosten voor stoelen en parasols komen iedere keer terug. Kids mochten van italianen niet buiten spelen tijdens siesta. Kosten voor een dagje strand bedraagt € 20,-. Heel weinig in de buurt te doen, erg saai. Matrassen van de kids waren slecht, balkon voor erg klein, achter pal in de zon en lawaai van de airco niet aangenaam. Geen receptie op het park aanwezig, moet je voor in het dorp zijn. Telefoonnummers klopte niet toen we zonder stroom zaten. Voor ons nooit meer!
Gereisd familie in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Verde Chiaro in Rosolina Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Verde Chiaro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Verde Chiaro scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.