Camping La Margherita

La Margherita
5,5

2 reviews over Camping La Margherita in het Nederlands

wiering, 27-2-2008

wij waren daar enkele jaren geleden, dat wel. Maar zelden zo'n slechte ervaring gehad !

Muggen everywhere, superhard schallende animatie over de kleine camping (niet tot 23.00, zoals beloofd, maar tot na twaalven), kaal zwembad zonder ligstoelen en met flinke sluitingsuren tussen de middag, kleine dure campingwinkel.

En ook nog niet qua kilometers, maar qua reisduur en -prijs ver van Venetie (met de auto ben je er snel, maar betaal je fiks parkeergeld, met de boot/bus vanuit chioggia duurt het uren...)

Gewoon verkeerd gekozen, vrees ik.

Pluspunt: dankzij deze camping wel Padua ontdekt (superleuke stad met mooie bezienswaardigheden) en Ravenna gezien.

Gereisd met partner in februari 2008

ilse gunther, 17-10-2005

Wij zaten in stacaravans met airco. Super! Niet echt ruim, maar nieuw en goed ingericht. Elke dag heerlijk vers brood en fruit in de camoingwinkel. Er was een nederlandse assistent-beheerder, die het de nederlandstalige bezoekers erg naar de zin maakte. Prima restaurant/pizzeria! Er kwamen Italiaanse gezinnen uit de omgeving speciaal sea-food eten. Leuke animatie, maar niet overdreven veel. Zee/strand ruw en veel stenen. Rossalina Mare dichtbij. Daar kun je 's avonds heerlijk stappen/winkelen. Bij de schoonmaak van de caravans, was niet nodig, verdween er wel eens wat. Wij zaten aan de rand van de camoing, lekker vrij.
Gereisd met vrienden in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Margherita in Rosolina Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Margherita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Margherita scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.