Hotel Villa Vicini ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Villa Vicini bij:

3 reviews over Hotel Villa Vicini in het Nederlands

Prima hotel

Nadia, 10-8-2017

Mooie schone kamers. Het hotel heeft een mooie tuin. Goed ontbijt.

Venetië is heel goed bereikbaar. We kregen een goed advies over hoe we het beste naar Venetië konden gaan.

De eerste kamer die we kregen aangewezen lag aan de weg en trilde enorm als er een vrachtwagen langs reed. We hebben hier melding van gemaakt en kregen direct een nieuwe kamer aan de tuin kant van het hotel. Hier hadden we geen last van trillingen of lawaai van de weg.

Gereisd met partner in augustus 2017

Daan Horstman, 16-5-2007

Keurig en verzorgd hotel. Het ontbijt is uitgebreid en in buffetvorm. Kamers niet echt ruim wel netjes.

Jammer is de ligging aan een drukke weg, probeer daarom in de dependance een kamer te krijgen, niet in het hoofd gebouw.

Daan

Gereisd met partner in april 2007

Erik, 3-7-2006

Prima hotel, goed bereikbaar met de bus naar Venetie en Treviso. Jammer dat er geen zwembad is, dat zou het hotel een topper hebben gemaakt. Erg vriendelijk en behulpzaam personnel.
Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Villa Vicini bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Vicini in Preganziol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Vicini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Vicini scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.