Hotel BW Villa Pace Park Bolognese ****

Hotel BW Villa Pace Park Bolognese
BW Villa Pace Park Bolognese
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel BW Villa Pace Park Bolognese bij:

15 reviews over Hotel BW Villa Pace Park Bolognese in het Nederlands

Goed hotel

peperkamp_g, 28-8-2016

Een goed hotel met alle voorzieningen, prima uitvalsbasis voor bezoekjes in de buurt ( Venetie, Treviso, Trieste Adriatische kust

Wij hadden een HP arrangement , misschien was, hierdoor het eten eenzijdig. wat sobertjes

Gereisd met partner in augustus 2016

Zakelijk hotel met ontbijt in de kelder.

Anton van de Logt, 9-8-2016

Best een mooi en comfortabel hotel, maar wel erg zakelijk. Mooie ruime kamer van alle gemakken voorzien. Gratis WiFi op de kamer, die prima werkt. Gratis ruim voldoende parkeerruimte rondom het hotel. Vriendelijk ontvangst aan de receptie.

Wij hadden een prima kamer met een chique uitstraling. Alles helemaal in orde !

Zwembad (gratis) in de tuin met voldoende ligstoelen. Handdoeken aan de receptie verkrijgbaar.

Restaurant (diner) is verhuurd en wordt dus niet door hotel zelf gerund. Mooie eetzaal, best chique. Je kunt gebruik maken van een prettig geprijsd en zeer smakelijk dagmenu.

Grootste teleurstelling echte ris het ontbijt in de kelder. Ontbijt zelf is zonder meer prima, maar van de accommodatie in de kelder werden wij bedroefd. Te meer daar wij uit een ander hotel kwamen met ontbijt op het terras.

Op loopafstand van het hotel hebben wij geen ander restaurant kunnen vinden.

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi hotel!

Evelien, 4-5-2016

Tijdens onze rondreis door Italië hebben we hier 2 nachten doorgebracht. Mooi hotel, ruim van opzet. In de 'achtertuin' van het hotel bevind zich het zwembad en een mooie tuin waar je tot laat van de zon kunt genieten. De kamers waren netjes en schoon. Vanuit dit hotel hebben we Venetië bezocht. Dit is goed te doen met de trein vanuit Treviso!
Gereisd met partner in augustus 2015

Niet snel terug

Nathalie, 11-8-2014

De kamer was groot, van alle gemakken voorzien, maar oubollig. De airco werkte niet lekker en werd door de schoonmaak uitgezet. De badkamer had een bad en een douche en was lekker ruim opgezet.

Toen we gingen zwemmen viel op dat de rand langs het zwembad er vies was. Later braken ook stukken van de goot. Na het zwemmen (1x en nooit weer) last gehad van uitslag over het hele lichaam. Ook waren er in het gras of de bomen naast het zwembad heel veel muggen aanwezig. Kortom, het was niet fris.

Het ontbijt werd in de kelder geserveerd. Heel bedompt en warm. Het eten was wel lekker en uitgebreid. Helaas waren er in de aangrenzende zaal altijd veel gasten van doortrekkende busreizen aanwezig die veel herrie maakten.

Kort gezegd, Italië is geweldig. Venetië, Verona en Treviso ook, maar naar dit hotel zullen wij niet snel terug gaan, omdat het in Italië ook heel anders kan!

Gereisd met partner in augustus 2014

Dit nooit meer

Merel, 17-8-2013

Is echt niet leuk, kamer is nogal muf, en bij aankomst lagen er nog een stel drollen in het toilet, voor een vier sterren hotel is dit niet echt een aanrader. Tja. Het zwembad is niet goed onderhouden en het eten is erg duur, en er is verder niets te doen.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Een mooi, schoon hotel met wat verbeterpuntjes

Jolanda Lanslots, 9-8-2013

Zowel naast het hotel (Lune Blanche) als een stukje verderop (Ice & Co) en linksaf (Primavera) zijn lekkere restaurantjes te vinden. Helaas veel pizza en weinig pasta. Bij Ice & Co maken ze geweldig ijscreaties!! Echt een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Mooi, schoon hotel met een paar verbeterpuntjes

Jolanda, 9-8-2013

Via een reisorganisatie een familiekamer/4 persoonskamer geboekt maar we kregen 2 2-persoons kamers tegenover elkaar. Het heeft hier geen fam.kamers!

De kamers zijn klein maar schoon, bedden zijn hard. Douche zeer klein. Luiken aanwezig. Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Consumpties duur. Supermarkt Billa dichtbij(rotonde). Wifi door het hotel heen maar tijdens ons verblijf viel de verbinding regelmatig uit.

Wat ons echt tegenviel, was dat het ontbijt in de kelder geserveerd werd. Zo'n mooi buffet en je zit zonder daglicht in een ruimte waar de airco nauwelijks aan is.

Het andere minpuntje was het zwembadgedeelte. De roosters aan de kant waren vuil, zwart (schimmel?) en soms kapot. Het zwembadtrapje was krakkemikkig, de jaccuzzi werkte meer niet dan wel en de ligstoelen zijn ontzettend verouderd. Ook zijn er geen ligbedden/matrassen aanwezig. Toen we dit aankaartten werd gezegd dat er uit hygiënisch oogpunt geen ligmatrassen waren. Al met al, goed bevallen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Prachtig gelegen hotel ion een park!

gerconn, 1-11-2012

Leuk hotel aan een doorgaande weg naar Treviso. Leuk restaurant met goede kaart. Ontbijtruimte bevind zich in de kelder en zou er iets frisser uit mogen zien.
Gereisd met partner in juni 2012

Prima hotel met fijn zwembad!

Hanneke, 3-8-2012

Ondanks dat de uitstraling van sommige delen (restaurant en lounge) van het hotel wat oubollig is, is het een zeer fijn hotel. Het personeel is erg vriendelijk.

De kamer is ruim en wordt iedere dag schoongemaakt.Ook ontvang je elke dag schone handdoeken. Badkamer met bad en douche. Warmte in de kamer is te regelen dmv luiken voor de ramen en airco. Enige minpunt is dat de kamer geen balkon heeft.

Het hotel heeft een groot zwembad met ligweide en gratis ligbedden. Een groot pluspunt van dit hotel. Groot gratis parkeerterrein bij hotel.

Er is een uitgebreid ontbijt met brood, yoghurt, fruit, ei, vleeswaren etc. (wel iedere dag hetzelfde). De prijzen van het eten en drinken in het restaurant zijn wel buitenproportioneel hoog.

Het hotel ligt aan een drukke weg, waar je overigens tijdens verblijf geen last van hebt. Het is wel aan te raden om met de auto richting deze accommodatie te gaan. Met enkele uitzonderingen daargelaten, zijn er weinig leuke restaurantjes naast de deur.

Gereisd met partner in juli 2012

Fantastische plek

Marian van Dijk, 26-7-2012

Echt een geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel en alles zeer schoon. Goed ontbijtbuffet en een heel mooi zwembad, heerlijk na een dagje Venetie. Naast het hotel ligt een goed en goedkope brasserie Lune Blanche waar je uitstekend kunt eten. ECHTE AANRADER
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BW Villa Pace Park Bolognese in Preganziol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BW Villa Pace Park Bolognese zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel BW Villa Pace Park Bolognese scoort een 7.56 uit 10 op basis van 15 reviews.